بهره برداری تقاطح غیر هم سطح منطقه دخانیات قائمشهر/ طرح جامعی که شهرداری برای رفاه شهروندان اجرایی می کند\

بهره برداری تقاطح غیر هم سطح منطقه دخانیات قائمشهر/ طرح جامعی که شهرداری برای رفاه شهروندان اجرایی می کند

  • کد خبر: 2111104315
  • چاپ
  • انتشار: 24 خرداد 1403 - 09:21

طرح جامع شهرداری قائمشهر در رابطه با ساخت تقاطح غیر هم سطح منطقه دخانیات این شهرستان به بهره برداری رسید که با اجرایی شدن این طرح بسیاری از مشکلات ترافیکی شهروندان این منطقه حل می شود.

به گزارش استناد نیوز، شهرداری قائمشهر در سال های اخیر با احداث تقاطع های غیر هم سطح تلاش کرد تا معضل ترافیکی این شهر را حل کند. محله دخانیات قائمشهر از محلات پر رفت و آمد این شهرستان است که همیشه مردم این منطقه با مشکلات ترافیکی همراه بودند. شهردار قائمشهر برای رفع این معضل طرح تقاطح غیر همسطح را در این منطقه که سال ها بلاتکلیف مانده بود با حمایت شورای شهر و ارگان های مرتبط به سرانجام رساند. 

 اجرای این طرح با انتخاب پیمانکار از سال گذشته آغاز و در هشت ماه آینده با اعتباری باِلغ بر ۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

شهردار قائمشهر اعتبار این پروژه را 55 میلیارد تومان برآورد کرده است. باکس های تعبیه شده این پروژه هم جزو بزرگترین باکس های منطقه شمال کشور است و به عنوان پروژه های خاص راه آهن شمال قلمداد می شود که توسط شهرداری قائمشهر به بهره برداری رسید.

شهرداری قائمشهر

طرحی که برای بسیاری از شهرداران گذشته این شهر به یک پاشنه آشیل تبدیل شده بود اکنون با همت شهردار جوان به عنوان یک پروژه مهم به بهره برداری رسید تا شهروندان این مناطق بتوانند از فضای موجود استفاده کنند و بار ترافیکی این منطقه هم کاهش یابد. 

طبق گزارش های موجود این باکس ها به ارتفاع ۵/۶۰ متر به طول ۴۲۰ متر و در مدت ۸ ماه به بهره برداری رسید.

تقاطع غیر هم‌سطح دخانیات با حضور استاندار مازندران، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، مدیر کل راه آهن شمال، نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر، فرماندار قائمشهر، اعضای شورای شهر ، شهردار و مسئولین و کارکنان شهرداری به بهره برداری رسید



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار