مشارکت آحاد مردم در انتخابات حماسه دیگری رقم می زند/ از هرگونه بداخلاقی و تخریب جلوگیری می شود\

مشارکت آحاد مردم در انتخابات حماسه دیگری رقم می زند/ از هرگونه بداخلاقی و تخریب جلوگیری می شود

  • کد خبر: 2111104308
  • چاپ
  • انتشار: 23 خرداد 1403 - 10:23

فرماندار شهرستان جویبار با اعلام اینکه انتخابات یک صحنه ویژه برای مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت و ساختن آینده کشور است، گفت: حضور منظم و مستمر مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه انتخابات بسیار متفاوت و متنوع بوده است.

کمال رستمعلی روز چهار شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز انتخابات را یک فصل درخشان برای ایران اسلامی اعلام کرد و افزود : مردم ایران همواره در تمامی صحنه ها حضور پرشور و ستودنی داشته اند و به عینه دیدند که اثر انتخابشان در توسعه و آینده کشور چه تاثیری داشته است .

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب شاهد حضور سلایق مختلف در کشور بوده ایم ، اظهار داشت : انتخابات ریاست جمهوری یک انتخاب ویژه برای سرنوشت کشور در چهار سال آینده خواهد بود و مردم نیز در این انتخاب سهیم خواهند بود.

فرماندار جویبار، خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته سه انتخابات در این شهرستان برگزار شده است و نیروهای مردمی در برگزاری این انتخابات بسیار فعال بوده اند.

رستمعلی با تاکید بر اینکه انتخابات در این شهرستان با امنیت و آرامش کامل در تعامل با دستگاه های نظارتی ، امنیتی و شورای تأمین برگزار شد، گفت: در انتخابات پیش رو نیز این آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد و انتظار داریم از هر گونه بداخلاقی و تخریب که موجب برهم خوردن نشاط و آرامش در انتخابات می شود، جلوگیری شود.

رستمعلی در پایان از مردم خواست تا به پای صندوق های رای بیایند و همچون گذشته مشارکت حداکثری را رقم بزنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار