بازدید استاندار مازندران از پروژه های تولیدی در جهت تحقق سیاست های دولت است\
  • فرماندار جویبار مطرح کرد؛

بازدید استاندار مازندران از پروژه های تولیدی در جهت تحقق سیاست های دولت است

  • کد خبر: 2111104304
  • چاپ
  • انتشار: 22 خرداد 1403 - 14:26

فرماندار شهرستان جویبار با اعلام اینکه یکی از سیاست های راهبردی دولت شهید رئیسی حضور مستمر مدیران در حوزه ماموریتی شان است ، گفت: سفر استاندار در این شهرستان در همین چهارچوب در جهت تحقق سیاست های دولت برای سرکشی مستمر به شهرها و روستاها و حضور میان تولیدکنندگان ، مردم و بازدید پروژه ها بوده است.

کمال رستمعلی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه در این سفر پروژه های ورزشی ، اقتصادی و تولیدی مورد ارزیابی قرار گرفته است ، اظهار داشت: سالن پنج هزار نفره جویبار تا قبل از دولت سیزدهم تنها ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سفر اول رئیس جمهور شهید ۷۱ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافت و در سفر اخیر نیز ۱۵۰ میلیارد تومان برای اتمام این ورزشگاه مصوب شده است .

فرماندار شهرستان جویبار ، تصریح کرد: استاندار مازندران در حال رایزنی برای تکمیل شدن این پروژه در سال جاری هستند و همچنین موارد پارک خودروها و خوابگاه نیز در آینده ای نزدیک مورد پیگیری و بررسی قرار می گیرد.

فرماندار جویبار به رشد تولید ۳۵ درصدی گندم در این شهرستان اشاره ای کرد و افزود: میزان سطح زیر کشت و تولید گندم در دولت رئیسی با رشد قابل توجهی مواجه بوده است و در بازدید اخیر از مرکز خرید گندم گلایه کشاورزان در بذر بوده است که این مورد توسط استاندار مورد بررسی قرار گرفته تا بذر بومی و اصلاح شده در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

رستمعلی در خصوص بازدید استاندار مازندران از مجموعه پردیس گلستان برنج گفت: استاندار مازندران در این بازدید بر این نکته تاکید داشته اند که این مجموعه بدون واسطه با کشاورزان ارتباط داشته باشد و همچنین در کارگروه تسهیل برای راه اندازی دو فاز طرح توسعه ای این شرکت تسهیلات مورد نیاز تامین شود.

وی با اعلام اینکه شرکت تعاونی پرورش خاویار قره برون یکی از مهم ترین مجموعه تولید خاویار در کشور و غرب آسیا بوده است، اظهار داشت: طرح توسعه ای این مجموعه که شامل محل فرآوری و گمرک بوده در سفر استاندار مورد بررسی قرار گفته تا در زمان اندک به بهره برداری برسد.

فرماندار جویبار ادامه داد: با افتتاح طرح های توسعه ای ماهیان قره برون صادرات ارزی استان ارتقا ویژه ای پیدا می‌کند.

رستمعلی در خصوص مجوعه کاسپین خاویار لاریم گفت : این مجموعه تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذار این طرح هزینه کرده است ‌.

وی در پایان با اشاره به اینکه در بازدید استاندار مشکلات این پروژه در کارگروه رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: این مجموعه به مرحله تولید رسیده ولی سایت مجموعه به بهره برداری نرسیده است و برای فروش در این بازدید تدابیر و پیگیری های لازم انجام خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار