ردپای پرنگ اداره صمت سیمرغ در رونق مشاغل خانگی /کمبود بازرس داریم\

ردپای پرنگ اداره صمت سیمرغ در رونق مشاغل خانگی /کمبود بازرس داریم

  • کد خبر: 2111104320
  • چاپ
  • انتشار: 29 خرداد 1403 - 14:18

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه در سال گذشته در بحث مشاغل خانگی ۲۹ فقره تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال پرداخت شده است، گفت: ۲۸ نفر در واحدهای صنعتی مشغول به کار شدند .

خبرنگار: مریم معینی 

چنگیز گلدوست روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز ضمن تبریک دهه تولید و تجارت ، یکم تیر روز اصناف و ۱۰ تیر روز صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه در حوزه اصناف ۲۰۶ نفر مشغول به کار شده اند ، گفت: ۴۸ واحد صنعتی در شهرک صنعتی و ۱۳ واحد در خارج از شهرک صنعتی مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: از این تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی ۳۸ واحد آن فعال بوده و ۹ واحد راکد است.

رئیس صمت سیمرغ به تصویب ۱۳ مصوبه در کارگروه تسهیل اشاره کرد و افزود: ۵۰ درصد مصوبات در سال گذشته تحقق یافته است و ۲۶ مورد بازدید نیز از واحدهای نظارتی توسط کارشناسان بازرس ما صورت گرفته است.

گلدوست خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود ۲ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی انجام شد و ۱۲۰ تخلف به ارزش ۱۲ میلیارد و ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. 

وی با بیان اینکه در بخش آرد و نان ۳۵ واحد فعال داریم ، اظهار داشت: در سال گذشته ۳۸۵ مورد بازرسی با تشکیل ۴۵ پرونده تخلف به ارزش ۹۹۸ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال به مراجع قضایی معرفی شدند.

گلدوست تصریح کرد: در فصل کشاورزی در بخش کود و سم هفت فقره پرونده تخلف به ارزش ۹۷ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال به تعزیرات معرفی شدند . 

رئیس صمت شهرستان سیمرغ در پایان از تعداد کم نیروهای بازرسی در این اداره گلایه کرد و گفت : نیاز است که در بازرسی ها ۲ بازرس حضور داشته باشند اما متاسفانه در این حوزه یک نیرو مشغول به فعالیت است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار