توجه ویژه شهرداری قائمشهر به بخش خصوصی/ عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح قائم محله آغاز شد\

توجه ویژه شهرداری قائمشهر به بخش خصوصی/ عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح قائم محله آغاز شد

  • کد خبر: 2111104314
  • چاپ
  • انتشار: 24 خرداد 1403 - 08:30

شهرداری قائمشهر برای اجرای عملیات های عمرانی که شامل رفاه حال شهروندان می شود اعتقاد دارد که باید به بخش خصوصی توجه ویژه ای شود و در هین راستا طرح تقاطع غیر همسطح قائم محله این شهرستان با همکاری بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش استناد نیوز، شهرستان قائمشهر به دلیل تراکم جمعیتی زیاد همیشه با موضوع ترافیک به ویژه در هسته مرکزی شهر دست و پنحه نرم می کند. ترافیک های زیادی که زمان با ارزش مردم برای انجام کارهای روزمره کوچیک به ساعت های طولانی تبدیل می شود. 

یکی دیگر از مناطقی که در قائمشهر مشکل ترافیکی دارد منطقه قائم محله این شهر است. 

اهالی این منطقه سال ها است که به دلیل شرایط ترافیکی و نداشتن رفت و آمد مناسب با چالش های زیادی همراه بودند. کاظم علیپور شهردار پرتلاش و زحمتکش این شهر با پروژه های عمرانی به دنبال باز شدن گره های ترافیکی این شهر است. عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح قائم محله یکی دیگر از اقدامات مهمی است که شهرداری این شهر آغاز کرده است. 

طرحی با اعتبار ۷۶۷ میلیارد ریال که قرار است در آینده بسیار نزدیک به بهره برداری برسد. 

مهندسان مجرب برای این پروژه عظیم برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند که عرض ورودی این طرح ۶ متر و عرض خروجی آن هم ۸ متر است. 

شهرداری قائمشهر

برای آغاز این پروژه مهم استاندار مازندران حضور پیدا کرد. او ضمن تقدیر از شهردار پر تلاش قائمشهر، بیان کرد هزینه این طرح مبلغ ۷۶۷ میلیارد ریال است که در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد. 

نوری طرح را جزو طرح های پدافند غیرعامل دانست و معتقد است که این طرح خطرات را برای شهروندان قائمشهری کاهش می دهد. 

تعامل مناسب شهرداری و بخش خصوصی سبب شد تا بسیاری از پروژه های عمرانی این شهرستان به مرحله اجرا برسد. علیپور، شهردار قائمشهر ضرورت بر توجه به بخش خصوصی و اجرای پروژه ها تاکید دارد. 

چهار پروژه عمرانی روز گذشته با حضور استاندار مازندران، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، مدیر کل راه آهن شمال، فرماندار قائمشهر . شهردار و اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان شهری کلنگ زنی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار