۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس‌جمهور فقید به پروژه پل تا پل اختصاص یافت\

۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس‌جمهور فقید به پروژه پل تا پل اختصاص یافت

  • کد خبر: 2111104289
  • چاپ
  • انتشار: 17 خرداد 1403 - 13:01

شهردار ساری از اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دور دوم سفر رئیس‌جمهور شهید برای پروژه پل تا پل در مرکز استان خبر داد و گفت: پیشنهاد دادیم تا نام پل تا پل به نام سیدالشهدای خدمت تغییر کند.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان بعدازظهر شنبه به همراه محمدحسین قبادی شهردار ساری از پروژه «پل تا پل» بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.
شهردار ساری در این بازدید گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال در دور دوم سفر رئیس‌جمهور شهید برای پروژه پل تا پل در مرکز استان در نظر گرفته‌شده است.
وی افزود: با توجه آخرین سفر شهید آیت‌الله رئیسی به استان مازندران و اهتمام ایشان به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری درخواست دادیم تا این پروژه به نام سیدالشهدای خدمت نام‌گذاری شود.
قبادی تاکید کرد: مزین شدن نام شهید جمهور رئیسی به این پروژه نه تنها یک مسئولیت اجتماعی ایجاد می‌کند، بلکه یادآور تعهد ما به ادامه راه شهدا و خدمت به مردم خواهد بود.
وی افزود: این پروژه به طول ۲۴۰۰ و عرض ۲۶ متر در انتهای بلوار داراب از پل کابلی شهید رنجبر آغاز و به پل‌های شهید نوری در ذغالچال منتهی می‌شود که با اتمام این پروژه بخشی از ترافیک بلوار امام رضا (ع) در منطقه غرب ساری روان‌سازی شده و علاوه بر آن می‌تواند تکمیل‌کننده کمربند گردشگری ساری باشد.
قبادی افزود: لاین جنوبی این پروژه به طول ۱۶۰۰ متر آسفالت شده است و لاین شمالی نیز زیرسازی و تا پایان هفته جاری آسفالت آن آغاز می‌شود.
شهردار ساری گفت: با به ثمر رسیدن این پروژه علاوه بر خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه کاهش ترافیک، نقطه امید گردشگری ساری پررنگ‌تر می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار