انقلاب شهرداری قائمشهر در بخش آسفالت معابر سطح شهر\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

انقلاب شهرداری قائمشهر در بخش آسفالت معابر سطح شهر

  • کد خبر: 2111104301
  • چاپ
  • انتشار: 22 خرداد 1403 - 08:33

شهرداری قائمشهر برای رفاه حال شهروندان این شهر با استفاده از آسفالت در یک ماه توانست انقلاب بزرگی در این راستا ایجاد کند.

به گزارش استناد نیوز، چند سالی است که قائمشهر با حضور شهردار جوان این شهر با تغییرات اساسی همراه شده است؛ از بخش ساخت و ساز گرفته تا زیباسازی شهر که با تغییر و تحولات بسیاری همراه شده است. 

تیم قوی شهرداری قائمشهر در بخش عمران و آبادانی شهر در کوچه و معابر توانست نمره قبولی را بگیرد.

کاظم علیپور شهردار قائمشهر برای رفاه شهروندان این شهر آسفالت خیابان های سیاه کلاه، درزی کلا ، ظرافت مسیرهای اصلی، کفشگرکلا عدالت های ۱۶، ۱۷ و ۳۵ ، جاده بابل کوچه توحید، کوچه مرحوم علیپور، مطهری محله اندیشه ۴۳ ، چشمه سر رضوان های ۲۵.۱، ۲۱ و سه راه درویش  ، خیابان مهمانسرا مهر ۷، آسفالت جنب خیابان امام زاده حمزه ، کوچکسرا سید الشهدا ۲۵ و کوی کشاورزی و آسفالت جمنان گلستان ۳۷ و ... را انجام داده است. 

این مواردی که اعلام شد فقط پاره ای از اقدامات شهرداری قائمشهر در بخش آسفالت در سطح شهر و معابر است و این خدمت رسانی توسط تیم زحمتکش شهرداری این شهر ادامه دارد. 

یکی از معضلات شهرهای شمالی آبگرفتگی خیابان ها و کوچه های آن  که  بعد از مدتی آسفالت ها با آسيب های زیادی همراه می شوند. و همین امر مشکلاتی برای رفت و آمد شهروندان و به ویژه استهلاک ماشین ها به همراه دارد.

شهردار قائمشهر در یکی از اقدامات مهم در بخش آسفالت در سطح شهر انقلاب بزرگی را به راه انداخت و در یک ماه اخیر  با استفاده از آسفالت  علاوه بر زیبایی شهر، رفاه شهروندان را هم به ارمغان آورد. 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار