\

گام بلند کمیته امداد قائمشهر در حمایت از مددجویان

  • کد خبر: 2111104288
  • چاپ
  • انتشار: 17 خرداد 1403 - 11:32

در سال گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهردر حوزه های اشتغال ، خرید مسکن ، درمان مددجویان ، ازدواج و غیره توانسته گام های موثری در حمایت از مددجویان تحت پوشش خود بردارد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان قائمشهر جمال یعقوبی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه در حوزه وام اشتغال و خودکفایی در سال گذشته به ۵۹۰ نفر تسهیلات پرداخت شده است، افزود: میزان تخصیص اعتبار در این بخش ۷۱۷ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت : ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان یک امر مهم برای کمیته امداد بوده و در سال گذشته با تخصیص اعتبارات لازم در این بخش توانسته ایم در ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان گام های خوب و موثری برداریم .

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر تخصیص اعتبار در بحث احداث، تکمیل و تعمیرات مسکن را یکی دیگر از اقدامات مهم کمیته امداد در سال گذشته بیان کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ در این بخش به ۱۶۲ متقاضی بیش از ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

یعقوبی تصریح کرد: در بحث کمک به خرید مسکن بیش از ۱۱ میلیارد ریال به هفت متقاضی تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: کمیته امداد با این اقدام لذت خانه دار شدن را برای مددجویان فراهم کرده است .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان قائمشهر در خصوص کمک به درمان مددجویان، گفت: در سال گذشته برای درمان مددجویان از سوی کمیته امداد شهرستان قائمشهر مبلغ ۲۲ میلیاردو ۵۹۳میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

یعقوبی با بیان اینکه برای تسهیل و کمک به جوانان تحت پوشش این کمیته در امر ازدواج کمک هزینه به ۱۱۶متقاضی با مبلغ اختصاصی بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده است، افزود: در تامین ضروری لوازم خانگی به ۲۵۲ متقاضی بیش از ۲۳ میلیارد ریال کمک هزینه پرداخت شده است.

وی در ادامه به کمک های مردمی به مددجویان اشاره ای کرد و افزود: مردم فهیم قائمشهر در سال گذشته بیش از ۴۸ میلیارد و ۶۰۰  میلیون ریال به مددجویان این کمیته امداد کمک کرده اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر در پایان در خصوص پرداخت شهریه ، خدمات فرهنگی به دانشجویان و دانش آموزان اشاره ای کرد و گفت: در سال گذشته در این خصوص ۲۴ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال کمک هزینه شهریه و خدمات فرهنگی به مددجویان تحت پوشش تقبل شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار