یاور حمیدی به عنوان شهردار جدید زیراب معارفه شد\

یاور حمیدی به عنوان شهردار جدید زیراب معارفه شد

  • کد خبر: 2111104286
  • چاپ
  • انتشار: 16 خرداد 1403 - 16:44

یاور حمیدی که به عنوان منتخب مردم در شورای اسلامی شهر زیراب بود منتخب شورای دوره ششم به عنوان شهردار معارفه شد .

به گزارش استنادنیوز از سوادکوه، اعضای شورای شهر زیراب پس از انتخاب سرپرست شهرداری در چند ماه گذشته یکی از اعضای منتخب شورای دوره ششم را به عنوان شهردار انتخاب کردند، عضو جوان شورای دوره ششم در نهایت پس از طی مراحل اداری به کرسی شهرداری زیراب دست پیدا کرد و آیین تکریم و معارفه آن نیز انجام شد.

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار زیراب ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای خدمت، گفت: شهید رئیسی رتبه مدیریت را بالا برد، شهدا الگو و شاهد هستند که جانشان را در راه الهی نثار کردند، شهدای خدمت برای همه ما الگو هستند و در انتخابات ریاست جمهوری به این الگوها توجه کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات شهر عجیب نیست و قابل حل شدن است، تصریح کرد:کسی که اهل کار باشد کارها انجام شدنی است، تجربه من نشان داده که اگر مسئول شهرستانی اهل کار باشد خدا کمک می‌کند و مدیران نیز کمک و همراهش هستند و موضوع تامین بودجه هم حل می‌شود‌.

امام جمعه زیراب با برشمردن مسائل شهری و همچنین پتانسیل‌های شهری، یادآور شد: به پل شهر و موزه معدنی و بودجه مورد نیاز آنها توجه شود، رودخانه تلار سرمایه‌ای محسوب می‌شود که می‌توان از آن استفاده کرد یا اینکه سرمایه‌گذارانی که وجود دارند به آنها اجازه سرمایه‌گذاری داده شود تا اشتغال‌زایی ایجاد کنند.

وی ادامه داد: چندین سال است که برای سر و سامان دادن وضعیت امامزاده عبدالحق( ع) کاری انجام نشده در واقع ۶۰ سال است کاری انجام نشد، شهر زیراب نیاز به کار دارد و فرماندار هم میدانی است و ما هم کمک می‌کنیم‌.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان با توجه به برخی مسائل درحوزه مدیریت شهری و شورا، تصریح کرد:اگر حقیقتاً به فکر خدمت به مردم هستند اختلاف‌هایشان به بیرون از شورا درز پیدا نکند، مردم وحدت شورا و شهردار را ببینند، اختلاف در درون جلسات باقی بماند و مردم و خیران هم پای کار می‌آیند؛ از تجربیات شهرداران و شوراهای گذشته نیز استفاده شود.

یاور حمیدی شهردار منتخب شورای دوره ششم زیراب نیز ضمن تقدیر از استاندار مازندران، گفت: جوان‌گرایی استاندار قابل تقدیر است.

وی باتوجه به اینکه به عنوان منتخب مردم در شورای اسلامی شهر زیراب بود، یادآور شد: بزرگ‌ترین افتخار این بوده که منتخب مردم در دو دوره از شورا بودم و این مسئولیت نیز سنگین است و قول می‌دهم در جهت رفاه مردم و گره‌گشایی از کارها تلاش کنم.

حمیدی تصریح کرد: انجام کارها و رفع مشکلات جزء با اتحاد و همدلی بوجود نمی‌آید و تلاش می‌کنیم مشکلات مردم را رفع و از بین ببریم.

وی افزود: به مجموعه مدیریت شهری هم کمک شود تا کارها پیش رود، شورای دوره ششم به من اعتماد کردند، تلاش می‌کنم تا شرمنده خون شهدا و همچنین شرمنده مردم شهرم نشوم.

 

انتهای پیام /



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار