روستای دیوکلا الیمون اینترنت ندارد/ هزینه جا به جایی تیر برق و زیر سازی راه جاده ای روستا در توان دهیاری نیست\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

روستای دیوکلا الیمون اینترنت ندارد/ هزینه جا به جایی تیر برق و زیر سازی راه جاده ای روستا در توان دهیاری نیست

  • کد خبر: 2111104305
  • چاپ
  • انتشار: 22 خرداد 1403 - 15:19

دهیار روستای دیوکلا الیمون از بخش مرکزی جویبار مهم ترین مشکل این روستا را نداشتن اینترنت و بحث مخابراتی اعلام کرد و گفت: در چهار سال گذشته این مورد بسیار توسط ما پیگیری شده است اما هنوز نتیجه ای مطلوب حاصل نشده است.

 

احمد علی غلامی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه جوی و جدول ۳ کیلومتر از راه جاده ای روستا با کمک دهیاری ، بنیاد مسکن و بخشداری در حال انجام است، افزود: تاکنون یک میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است و جابه جایی تیر برق ها و زیرسازی آن هزینه هنگفتی دارد که در توان دهیاری نیست.

دهیار روستای دیوکلا الیمون از بخش مرکزی جویبار یکی دیگر از مشکلات این روستا را سرقت سیم های برق اعلام کرد و افزود: اهالی این روستا با نوسانات برق دست و پنجه نرم می کنند و این دهیاری آمادگی دارد تا نسبت به کابلی نمودن برق برای جلوگیری از سرقت ها بخشی از هزینه ها را تقبل نماید.

غلامی ادامه داد: زیرزمینی کردن کابل تلفن، احداث یکهزار و ۲۰۰ متر جوی و جدول، آسفالت ۴۰۰ متر با مشارکت دهیاری و اداره راه انجام شده است.

وی با بیان اینکه زیباسازی روستا، رنگ آمیزی،  نظافت از دیگر اقدامات دهیاری روستای دیوکلا بوده است، گفت: تسطیح ۳ کیلومتر از جاده شالیزاری ، بازسازی و زیباسازی امام زاده ، خرید ماشین حمل زباله و خط کشی جاده ها از دیگر اقدامات انجام شده در این روستا بوده است .

غلامی در پایان گفت:دهیاری  این روستا با توجه به جمعیت بالا و درآمدزایی که دارد به درجه پنج ارتقا پیدا کرده است .

روستا

روستا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار