بیش از ۱۸ هزار متر مکعب مخازن ذخیره آب نکا شستشو شد\

بیش از ۱۸ هزار متر مکعب مخازن ذخیره آب نکا شستشو شد

  • کد خبر: 2111104292
  • چاپ
  • انتشار: 19 خرداد 1403 - 10:36

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه شست وشوی مخازن ذخیره آب یکی از برنامه های دوره ای ارتقای کیفی آب شرب است افزود: در سال گذشته ۱۸هزار و ۴۶۰ متر مکعب مخازن ذخیره در شهرستان نکا شست وشو شد.

به گزارش روز شنبه استناد نیوز، بهزاد برارزاده به شست وشوی ۵۷ باب مخازن روستایی به حجم ۸۴۶۰ متر مکعب با تحت پوشش داشتن ۱۴هزار مشترک در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی شهید سلیمانی شهر نکا نیز با برخورداری ۱۸هزار نفر شست و شو داده شد.

اودر بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود ۸۵ مخزن ذخیره آب به حجم ۲۲ هزار متر مکعب در این شهرستان افزود: شست و شوی ۷۰ مخزن به ظرفیت ۱۸ هزار متر مکعب با برخورداری ۱۲۵ هزار نفر تا پایان سالجاری در دستور کار شرکت قرار دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران هدف از شست و شوی مخازن را تضمین کیفیت و بهداشت آب ذخیره شده دانست و تصریح کرد: این فرآیند به منظور جلوگیری از آلودگی آب، پیشگیری از بیماری‌ها و از بین بردن رسوبات، باکتری‌ها، جلبک‌ها و سایر آلودگی‌های احتمالی، افزایش عمر مخزن و بهبود کارایی سیستم آبرسانی انجام می‌شود.

برارزاده خاطرنشان کرد: انجام منظم شست و شوی مخازن آبرسانی مطابق با استانداردهای بهداشتی و محیط زیستی ضروری است تا از سلامت و ایمن بودن آب مصرفی ذخیره شده، اطمینان حاصل شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار