احداث مکانی شاد و مفرح در سه ماه آینده برای کودکان و نوجوانان در قائمشهر\

احداث مکانی شاد و مفرح در سه ماه آینده برای کودکان و نوجوانان در قائمشهر

  • کد خبر: 2111104312
  • چاپ
  • انتشار: 23 خرداد 1403 - 19:48

عملیات اجرایی شهربازی کودکان و نوجوانان در قائمشهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کوتاهترین زمان ممکن و در سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش استناد نیوز، در یکسال گذشته شهرداری قائمشهر اتفاقات خوبی در بحث فضای سبز در این شهر رقم زده و این مورد را با افتتاح سه پارک در سال گدشته شاهد آن بوده ایم و امروز نیز شاهد کلنگ زنی یک فضای شاد و مفرح برای نوجوانان به همراه خانواده شان در آینده ای نزدیک خواهیم بود ‌

به گفته شهردار شهربازی کودکان و نوجوانان در کوتاه ترین زمان و در سه ماه آینده در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد..

شهردار قائمشهر با اعلام اینکه نگاه ما استفاده از بخش خصوصی یوده است، گفت : این شهر بازی در زمینی به مساحت یکهزار و ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای نشاط و سلامت نوجوانان و جوانان احداث می شود.

کاظم علیپور با اعلام اینکه در سال گذشته بزرگترین مجموعه چمن مصنوعی شمال کشور در قائمشهر راه اندازی شده است، گفت : این فصا نیز با پیگیری های همکاران ما در مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر در سه ماه آینده به بهره برداری می رسد‌.

شهرداری قائمشهر

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح صد بازی مدرن برای کودکان راه اندازی می شود، گفت: با راه اندازی این  طرح کودکان می توانند از قطار کودک، هلی کوپتر، دستگاه ابر هاکی، فوتبال دستی ، پیست ماشین برقی ، ترامپولین و .. استفاده کنند.

استاندار مازندران هم در این مراسم با اعلام اینکه بسیار ارزشمند بوده این طرح  با مشارکت مردم انجام می‌شود، گفت : امیدواریم این فضا کمی مردم را از فضای مجازی دور کرده و از امکانات این پارک بهره ی لازم را ببرند.

یوسف نوری با تاکید براینکه سعی شود ضائقه بچه ها در این زمینه پرسیده شود، اظهار داشت: ان شاالله همچنان شاهد افتتاح این چنین  طرح هایی  با مشارکت مردم باشیم و این همراهی بین مردم و مسئولین تداوم داشته باشد.

عملیات اجرایی شهربازی کودکان و نوجوانان در قائمشهر با حضور استاندار مازندران ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ، فرماندار قائمشهر،  شهردار و اعضای شورای شهر قائمشهر و مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار