شهدای خدمت نشان دادند که ایران زنده است\
  • نماینده ولی فقیه در مازندران؛

شهدای خدمت نشان دادند که ایران زنده است

  • کد خبر: 2111104285
  • چاپ
  • انتشار: 12 خرداد 1403 - 16:33

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه شهدای خدمت نشان دادند که ایران زنده است، خاطرنشان کرد: امروز اینجا آمریکا جایگاهی ندارد، اینها مدیون انقلاب اسلامی بوده و آینده از آن انقلاب اسلامی است.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در سپاه کربلا، ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش، اظهار کرد: شهدا نزد خدا روزی می‌خورند و در جوار خداوند سکنی دارند.

وی ضمن تسلیت سالروز رحلت امام راحل و گرامیداشت ارواح شهدای ۱۵ خرداد ماه، افزود: قدم به قدم سپاه، سربازخانه و پادگان امام زمان (عج) است و هر کجای آن هستید باید مراقب اعمال و رفتارتان باشید.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: گاهی فکر می‌کنم که اگر آیت الله رئیسی در جریان خدمت، شهید نمی‌شد کسی چه می‌دانست که چه‌کارها کرد! همچون حکمت شهادت حضرت علی (ع) در مسجد که بفهمند که علی (ع) خانه‌زاد خدا و مسجد است، جریان شهادت آیت الله رئیسی نیز در دنیا منفجر شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تبلیغات امروز دشمنان، مانند جریان ساحری دوران فرعون است، گفت: با این جریان امروز جوانانی که راه را درست رفتند بزرگترین جهاد را می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری مثل رئیسی بودن را مهم‌ دانست و عنوان کرد: همچون امثال عمارها که به فرموده امیرالمومنان (ع) مهم بودند، باید دنبال مثل عمار باشیم.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه شهدای خدمت نشان داد که ایران زنده است، خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که مثل حضرت امام (ره) را تولید کنند مولد و اگر نتواند چنین اشخاصی را تولید کند عقیم است، امام معرکه کرد، دشمن در اتاق فکر خودش به عظمت‌آفرینی توسط امام و خلق انقلاب اعتراف دارد، این شعله به تدریج تمام جریان استکبار را در خود فرو می‌برد.

این مسئول ادامه داد: ما امروز به جایی رسیدیم که یک کشور کوچک مثل یمن بیش از ۱۴۰ کشتی اسرائیلی را در سه دریای سرخ، یمن و مصر مورد هدف خود قرار داد و اخیرا دومین ناو بزرگ هواپیمابر آمریکا که ۷۰فروند هواپیمایی جنگی و ۵هزار نیرو دارد را نیز هدف موشک‌های خود قرار داده است، این رشد و فناوری یکی از بازوهای مقاومت منطقه است، آمریکا بیش از ۵۰ پایگاه در منطقه دارد که به‌وسیله نیروهای مقاومت شناسایی شده و دست از پا خطا کنند مورد هدف قرار می‌گیرند، اینها تغییرات در عصر جدیدی به‌نام عصر خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه خداوند در روز قیامت براساس دینداری به‌ویژه اقامه نماز و اینکه ما در دنیا در کدام جبهه ایستادیم ما را قضاوت می‌کند، تاکید کرد: آیت الله رئیسی پس از فراغت از کار اقدام به جزءخوانی قرآن می‌کرد، حداقل روزی دو صفحه قرآن بخوانید شیطان را دور می‌کند، مقید باشید، دیگر اینکه در کنار جریان حق ایستاده‌اید یا باطل مهم است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به جزئیات ارسال نامه از جانب مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی، گفت: ایشان فرمودند شما اکنون در جای درستی از تاریخ ایستاده‌اید و بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده‌اید این در حالی است که شاید کافر باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز اینجا آمریکا جایگاهی ندارد، اینها مدیون انقلاب اسلامی بوده و آینده از آن انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: حال کاری نداریم که از برخی از ناکارآمدی‌های ادارات و داخلی گلایه داریم اینها ضربه به انقلاب می‌زنند که از ضربه‌های دشمن به مراتب بیشتر و سخت‌تر است، حال وظیفه بزرگمان جهاد انتخاباتی با حضور در انتخابات هشت تیر ماه است که باید به مثل رئیسی رای بدهیم تا کمی مصیبت‌ها التیام پیدا کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار