بایدن برای ماندن در قدرت نیاز به خونریزی بيشتر در اروپا دارد\

بایدن برای ماندن در قدرت نیاز به خونریزی بيشتر در اروپا دارد

  • کد خبر: 2111104313
  • چاپ
  • انتشار: 24 خرداد 1403 - 06:57

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به برنامه‌های ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو برای الزامی کردن ارسال تسلیحات به اوکراین از سوی همه اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، تاکید کرد: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای ماندن در قدرت نیاز به خونریزی بیشتر در اروپا دارد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از خبرگزاری تاس، زاخارووا در کانال تلگرامی خود نوشت: آیا کشورهای اتحادیه اروپا متوجه شده‌اند که واشنگتن آنها را تحت پرچم ناتو درگیر رویارویی مستقیم با روسیه می‌کند؟

وی در ادامه با اشاره به برنامه دبیرکل ناتو برای الزامی کردن ارسال تسلیحات به اوکراین از سوی همه اعضای ناتو، گفت: غرب به طور هیستریک افکار عمومی خود را با ادعای واهی تجاوز قریب‌الوقوع روسیه علیه کشورهای غربی تغذیه می‌کند و همه اینها به خاطر این است که بایدن برای جلوگیری از فروپاشی دولت و اقتصاد ایالات متحده باید بر شدت جنگ و خونریزی در اروپا بیفزاید.

به نوشته خبرگزاری تاس، استولتنبرگ پیش‌تر با بیان اینکه ارسال تسلیحات به اوکراین از سوی همه کشورهای ناتو اجباری خواهد شد، افزود: کریستوفر کاولی که به طور همزمان فرماندهی عالی نیروهای ناتو و فرماندهی نیروهای آمریکا در این پیمان نظامی را برعهده دارد، مسئولیت هماهنگی این امر را برعهده خواهد داشت.

در همین حال، سخنگوی وزارت خارجه روسیه چهارشنبه شب در واکنش به اعمال تحریم‌های جدید علیه بیش از ۳۰۰ فرد و نهاد مرتبط با روسیه از سوی واشنگتن، تاکید کرد: مسکو مانند همیشه این اقدامات تهاجمی ایالات متحده را بی‌‎پاسخ نخواهد گذاشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار