بزرگترین پروژه تصفیه فاضلاب خانگی در قائمشهر/ حمایت از بخش خصوصی و استفاده از دانش روز دنیا /شهرداری تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد\

بزرگترین پروژه تصفیه فاضلاب خانگی در قائمشهر/ حمایت از بخش خصوصی و استفاده از دانش روز دنیا /شهرداری تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

  • کد خبر: 2111104311
  • چاپ
  • انتشار: 23 خرداد 1403 - 18:25

شهرداری قائمشهر در یک اقدام مهم کلنگ بزرگترین پروژه تصفیه فاضلاب خانگی را با حمایت از بخش خصوصی به زمین زد تا دغدغه شهروندان قائمشهری در این راستا از بین ببرد، این پروژه از دانش روز دنیا استفاده شده و با استانداردهای محیط زیست هم هماهنگ است.

به گزارش استناد نیوز، سیستم تصفیه فاضلاب خانگی شهرداری قائمشهر یکی از مهم ترین پروژه های است که شهرداری این شهر در جهت رفاه عمومی شهروندان عملیات اجرایی این طرح را آغاز کرده است. طرحی که با آخرین دانش روز دنیا همراه بوده و طبق دستور عمل های محیط زیستی برنامه ریزی شده است. 

شهروندان قائمشهری با مشکلات بسیاری در این زمینه همراه بودند که شهردار جوان این شهر با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی توانست این دغدغه مهم را رفع و شرایطی ایجاد کند تا مشکلات فاضلاب خانگی این شهر رفع شود. 

کلنگ زنی تصفیه فاضلاب خانگی قائمشهر با مشارکت بخش خصوصی امروز به زمین خورد. یکی از مهم ترین دغدغه شهردار این شهر رفع مشکلات مردم است. تصفیه فاضلاب خانگی از پروژه های مهمی است که شهرداری قائمشهر به عهده گرفته تا دغدغه مردم این شهر در این راستا از بین برود. ظرفیت آن ۷۰ کامیون و ۳۵۰ متر مکعب در شبانه روز در نظر گرفته شده و اجرای این پروژه هم به مدت ۳ ماه اجرا می شود. سطح پوشش این طرح مهم هم ۲ هزار متر مربع و هزینه پروژه هم ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

استاندار مازندران در این مراسم در مورد طرح تصفیه فاضلاب خانگی شهرداری قائمشهر ، گفت: این طرح براساس استانداردها و دستورالعمل های محیط زیستی برنامه ریزی شده است. 

یوسف نوری گفت: این طرح براساس آخرین دانش روز دنیا بوده و از ظرفیت بزرگی برخوردار است.

استاندار مازندران بیان کرد: این طرح با حمایت شورای شهر،  فرمانداری و زحمات ویژه شهرداری تحقق یافته است. 

شهرداری قائمشهر

پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در این مراسم از شورا و شهرداری قائمشهر در بحث تصفیه فاضلاب های خانگی تقدیر و تشکر کرد .

وی با اعلام اینکه بحث آزادراه قائمشهر به نکا موضوع مهمی است گفت که مشکل اساسی برای مردم مازندران بحث ترافیکی می باشد که باید  سریع ترمرتفع شود . 

شهردار قائمشهر در این مراسم، موضوع تصفیه فاضلاب خانگی را یکی از دغدعه های مهم شهروندان اعلام کرد و افزود: در سال گذشته از یک هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه های شهرداری استان  مازندران ۹۳۲ میلیارد تومان سهم شهرستان قائمشهر بود . 

کاظم علیپور با اشاره به اینکه امسال نیز پای کار آمده ایم تا یکی از پروژه های مهم را با کمک بخش خصوصی اجرا کنیم گفت : این مساله همواره دغدغه های اصحاب رسانه و مردم این شهر بوده که با عزم جدی و با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود .

امروز کلنگ زنی تصفیه فاضلاب خانگی را با مشارکت بخش خصوصی انجام شد.

عملیانت اجرایی این مراسم با حضور استاندار مازندران ، رئيس کل دادگستری مازندران،  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ،مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران ، فرماندار قائمشهر ، اعضای شورای شهر، شهردار قائمشهر و مسئولین شهرستانی و کارکنان شهرداری قائمشهر آغاز شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار