اسلایدر صفحه اول\
آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند

رئیس جمهوری منتخب مردم با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات مشتی بر دهان جریانات خارج نشین زدند، تصریح کرد: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند.

علی بابایی کارنامی استناد نیوز سوهانیان
  • سامان سوهانیان، مدیرمسئول استناد نیوز؛

علی بابایی کارنامی فرصتی برای توسعه مازندران

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یکی از سرمایه ها و فرصت های بزرگ استان برای توسعه به حساب می آید که با انتخاب به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دوازدهم می تواند فصل جدیدی را برای توسعه استان بگشاید.

حقوق کارگران و بازنشستگان دوباره افزایش یابد / وزیر کار دولت جدید باید درد و رنج کارگران را چشیده باشد

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران بر تحقق عدالت اجتماعی تاکید کرد ‌گفت:امیدواریم همه کسانی که برای حمایت از قشر مستضعف شعار دادند در تحقق آن جامه عمل بپوشانند.

سامان سوهانیان مسعود پزشکیان

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مرحله دوم با افزایش ده درصدی مشارکت نسبت به مرحله اول پایان یافت و مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

پزشکیان رئیس جمهور شد

مسعود پزشکیان با رای مردم ایران به عنوان رئیس جمهور جدید کشورمان انتخاب شد، بر اساس قوانین کشور سازوکارهای خاصی برای تبدیل رئیس جمهور منتخب به رئیس جمهور قانونی وجود دارد که درادامه به این فرایند ها می پردازیم.

وعده نهضت آسفالت عملی شد/ شهرداری قائمشهر پروژه آسفالت پل تلار تا میدان امام را آغاز کرد

نهضت آسفالت که سال گذشته توسط کاظم علیپور شهردار قائمشهر به مردم این شهر وعده داده شد؛ اکنون با همت شهردار جوان و تیم مجرب آن آغاز به کار کرده و آسفالت پل تلار تا میدان امام این شهر درحال اجرا است.

سامان سوهانیان مدیرمسئول استنادنیوز سیل سوادکوه

سیل ویرانگر سوادکوه و خسارات سنگین آن درد و رنج مردم را به همراه داشت اما وقتی مردم احساس کنند نماینده ای در مجلس دارند که پای سختی و مشقت های آن ها می ایستد به آینده امیدوار خواهند شد.

اقدامات مناسب مدیرعامل اتحادیه دامداران بهشهر برای رفع مشکلات دامداران/ ظرفیت خالی دامداران تهدید نیست بلکه یک فرصت است

مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی دامداران شهرستان بهشهر همه تلاش خود را به کار برد تا دامداران این شهرستان برای تامین خوراک دام و سایر چالش ها، با مشکلات جدی همراه نشوند و او معتقد است این صنعت میتواند فرصت مناسبی برای ارتقای وضعیت اقتصادی کشور باشد.

نامزدهای رئیس جمهوری می توانند در همه صندوق‌ها نماینده داشته باشند

رئیس ستاد انتخابات مازندران، گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می توانند در همه صندوق های اخذ رای یک نفر نماینده داشته باشند.

حضور در انتخابات امری حیاتی برای هر ملتی است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه حضور در انتخابات امری حیاتی برای هر ملتی است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات یکبار دیگر اعتلا و عظمت کشور و ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

طراحی پایانه صادراتی روماک گستر با آخرین فن آوری روز دنیا/بسته بودن ثبت سفارش کالا در سامانه وزارت صمت

رئیس هیات مدیره پایانه صادراتی روماک گستر با اعلام اینکه مهم ترین مشکل این شرکت در حال حاضر بسته بودن ثبت سفارش کالا در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است، گفت: امکان ثبت سفارش جدید برای کالاهای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از اسفندماه مقدور نبوده است .

توجه ویژه شهرداری قائمشهر به بخش خصوصی/ عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح قائم محله آغاز شد

شهرداری قائمشهر برای اجرای عملیات های عمرانی که شامل رفاه حال شهروندان می شود اعتقاد دارد که باید به بخش خصوصی توجه ویژه ای شود و در هین راستا طرح تقاطع غیر همسطح قائم محله این شهرستان با همکاری بخش خصوصی آغاز شد.

احمد توکلی

احمد توکلی پس از حدود یک سال سرپرستی معاونت عمرانی استاندار مازندران جای خود را به عبدالرضا دادبود داد.

نگاه اقتصادی مجموعه فرآورده های برنج پردیس به تولید برنج/  نگرانی کشاورزان مازنی از تولید خرده برنج و ضایعات حل شد

مجموعه فرآورده های برنج پردیس با استفاده از دستگاه های پیشرفته توانسته تولید برنج در مازندران را به تولید خالص تبدیل کند و مانع خرد شدن یا ضایعات برنج شود که در این راستا به کشاورزان مازنی کمک بسیاری می کند تا محصولات خود را به بهترین نحو برداشت کنند.

صادرات محصولات شرکت تعاونی قره برون ارز آوری خوبی برای کشور دارد

استاندار مازندران گفت : محصولات شرکت تعاونی پرورش ماهیان خاویاری قره برون به کشورهای جهان صادر و ارز آوری خوبی برای استان و کشور به همراه داشته است .

جدال های سرنوشت ساز در آخرین هفته لیگ برتر/ جام بیست و سوم قرمز می شود یا آبی؟

نفس های آخر بیست و سومین رقابت های لیگ برتر امروز به صدا در خواهد آمد و قهرمانی این دوره مسابقات از میان سرخابی های پایتخت مشخص می شود.

صفحه1 از70

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار