برپایی مراسم دسته روی و سوگواری هیئت قمر بنی هاشم (ع) شهرداری قائمشهر\

برپایی مراسم دسته روی و سوگواری هیئت قمر بنی هاشم (ع) شهرداری قائمشهر

  • کد خبر: 2111104384
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1403 - 13:53

مراسم دسته روی و عزاداری هیئت قمر بنی هاشم (ع) شهرداری قائمشهر به مناسبت عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش از ساختمان مرکزی شهرداری قائمشهر تا حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز، محرم سال ۱۴۰۳ و دوباره بوی ماه خون و ماه محرم الحرام به مشام می رسد و پرچم های مشکی در سردرب خانه ها و در و دیوار شهر آویزان شده است .

این ماه، چه ماه پرغصه ای است روزی که امام حسین (ع) و یاران باوفایش قیام کردند و به شهادت رسیدند .

اینک پس از سالها عزاداران و محبانش سوگواراند و یادش را زنده تر از سال های گذشته ؛ زنده نگه می دارند.

شهرداری قائمشهر در راستای وظایف و ماموریت های ذاتی خود و به منظور گرامیداشت و پاسداشت ارزش ها و مناسبت های مذهبی برنامه های مختلفی را در ایام ماه محرم در دستور کار خود قرار داده است .

عزاداری شهرداری قائمشهر

این شهرداری تمام توان خود را در مجموعه مدیریت شهری به کار گرفته تا ارائه خدمات در این ماه با کیفیت بالاتری انجام و رضایت خاطر شهروندان قائمشهری را به دنبال داشته باشد.

یکی از برنامه های که این شهرداری در دهه اول ماه محرم و در هفتمین روز این ماه برگزار کرده مراسم دسته روی هیات قمر بنی هاشم (ع) بوده که از عمارت شهرداری به سمت حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

شهردار قائمشهر ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یکی از وظایف شهرداری را آماده‌سازی فضاهای شهری برای استقبال از ماه محرم و برگزاری هرچه باشکوه‌تر عزاداری و آیین‌های آن اعلام کرد.

کاظم علیپور اظهار کرد: شهر قائمشهر این روزها رنگ و بوی محرم به خود گرفته و تدابیر لازم برای فضاسازی و سیاه پوشی با توجه به مفاهیم ارزشمند محرم صورت گرفته است .

عزاداری شهرداری قائمشهر 2



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار