افتتاح طرح هادی با بیش از ۳ میلیارد تومان در روستای شورکای شهرستان جویبار\

افتتاح طرح هادی با بیش از ۳ میلیارد تومان در روستای شورکای شهرستان جویبار

  • کد خبر: 2111104479
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1403 - 10:24

به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان جویبار، بخشدار مرکزی ، دهیار و اعضای شورای روستای شورکا طرح هادی با اعتباری بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در روستای شورکا از توابع بخش مرکزی شهرستان جویبار اجرا شد.

به گزارش استناد نیوز ، دهیار روستای شورکا از توابع بخش مرکزی جویبار با بیان اینکه اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت در چند خیابان و کوچه به طول یکهزار متر انجام شده است، گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

هاشمیان خاطرنشان کرد : این طرح توسط بنیاد مسکن و با مشارکت دهیاری و شورای روستای شورکا به اتمام رسید.

وی با اعلام اینکه در چند ماه اخیر برای اجرای طرح هادی در این روستا یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت : برای عقب نشینی معابر به طول ۵۰ متر ۱۰۵ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

دهیار روستای شورکا در ادامه به لایروبی انهار در این روستا اشاره ای کرد. و گفت : برای اجرای این طرح ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

هاشمیان با اعلام اینکه خط کشی جاده توسط اداره راه اجرا شده است، افزود: دیوارنویسی در روستا با اعتبار ۵۰ میلیون تومان و لوله گذاری آب شرب با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های بوده که توسط دهیاری و شورا در روستای شورکا به اتمام رسیده است.

روستا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار