واحد مرغداری گوشتی در جویبار افتتاح شد/ باقری از فعالان عرصه تولید مرغ گوشتی بوده است\

واحد مرغداری گوشتی در جویبار افتتاح شد/ باقری از فعالان عرصه تولید مرغ گوشتی بوده است

  • کد خبر: 2111104483
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1403 - 19:02

به مناسبت هفته دولت واحد مرغداری گوشتی ایرج باقری با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار ، رئیس دامپزشکی شهرستان جویبار و کارکنان جهاد کشاورزی در روستای دونچال از توابع بخش گیلخواران شهرستان جویبار افتتاح شد.

به گزارش استناد نیوز، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار در آئین افتتاحیه این مراسم با بیان اینکه شهرستان جویبار دارای ۱۶۶ واحد مرغداری گوشتی ، ۱۷ واحد مرغداری مادر و هشت واحد جوجه کشی است، گفت : هشت درصد تولید گوشت سفید و جوجه یک روزه مربوط به این شهرستان است 

عبدالله رحیمی با اعلام اینکه سرمایه گذار باقری از فعالان عرصه تولید مرغ گوشتی بوده است، خاطرنشان کرد: این دومین واحد مرغداری بوده که توسط این سرمایه گذار راه اندازی شده است .

وی با بیان اینکه این واحد با اعتبارات شخصی ۱۸ میلیارد تومان  راه اندازی شده است ، افزود:  این واحد مرغداری تولید ۲۳ هزار قطعه در هر دوره را به خود اختصاص داده است 

جهادد

وی با اشاره به اینکه طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری روستای بیزیکی در سال ۹۸ در سطح ۱۲۸ هکتار اجرا شده است، افزود: اعتبار هزینه شده این طرح یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بوده است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار خاطرنشان کرد: طول کل کانال های آبیاری احداث شده در این طرح حدود ۱۳ کیلومتر بوده که تاکنون یک هزار و ۵۷۵ متر از آن دارای پوشش بتنی است.

جهاد

سرمایه گذار واحد مرغداری گوشتی ایرج باقری با اعلام اینکه این واحد در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و مساحت مسقف ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع احداث شده است، گفت: هزینه اجرای این طرح بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال بوده است .

وی ظرفیت کل این واحد مرغداری را ۲۳ هزار قطعه در دوره اعلام کرد و افزود: برای ۳ نفر در این واحد مرغداری اشتعال مستقیم و برای ۱۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه برای گرفتن مجوز این واحد مرغداری با چالش های مواجه بوده ایم ، گفت: تنها انتظار ما از مسئولین این است که برای توسعه این واحد مرغداری به ما کمک کنند چرا که ما توانایی افزایش تولید در هر دوره را داریم .

جهاد

جهاد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار