طرح هادی روستای بیزیکی در جویبار افتتاح شد\

طرح هادی روستای بیزیکی در جویبار افتتاح شد

  • کد خبر: 2111104480
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1403 - 12:41

به مناسبت هفته دولت و با حضور بخشدار مرکزی ، رئیس بنیاد مسکن شهرستان جویبار ، شورا و دهیار روستای بیزیکی و مسئولین طرح هادی روستای بیزیکی افتتاح شد.

به گزارش استناد نیوز، شورای روستای بیزیکی از توابع بخش مرکزی شهرستان جویبار از اجرای طرح هادی در خیابان شهید عسگری در روستای بیزکی به طول ۴۰۰ متر خبر داد و گفت: اجرای جوی و جدول با همکاری بنیاد مسکن و دو نماینده انجام شده و همچنین جابه جایی لوله آب با همکاری آبفای شهرستان و با مشارکت مردم عملیاتی شده است .

ناصر ابراهیم پور با اعلام اینکه زیرسازی این خیابان با هزینه ۵۵۰ میلیون تومان با کمک مردمی و حمایت شورا و دهیاری انجام شده است، اظهار داشت: جابه جایی تیر برق ها با مشارکت دهیاری به سرانجام رسیده است.

وی با قدردانی از شورا و دهیاری دوره قبل روستای بیزیکی در اجرای بخشی از جوی و جدول این طرح ، افزود : لوله کشی آب شرب در پنج کیلومتر و اجرای جوی و جدول به میزان یک کیلومتر انجام شده است .

ابراهیم پور با بیان اینکه روستای بیزیکی دارای موقعیت استراتژیک بسیار بالایی بوده و تردد از این روستا برای رسیدن به روستاهای دیگر بسیار زیاد بوده ، خاطرنشان کرد: متاسفانه این روستا دارای درآمد خاصی نبوده و نیاز است مسئولین توجه ویژه ای به این روستا داشته باشند .

وی در پایان جمعیت این روستا را ۳ هزار نفر و ۷۰۰ خانوار اعلام کرد.

بخشدار مرکزی جویبار با بیان اینکه در هفته دولت خدمات دولت مردان و دستگاه های اجرایی به مردم بازگو می شود، گفت: اهالی روستای بیزیکی واقعا پای کار بوده اند و شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را به نحو احسن ثابت کرده اند .

حجت الله احسانی خاطرنشان کرد: اگر مردم نباشند دستگاه های اجرایی قادر به اجرای خدمات در روستاها نخواهند بود. 

وی با اعلام اینکه در چند روستا در بخش مرکزی طرح هادی به بهره برداری رسیده است، گفت: اجرای طرح هادی در چند روستا نیز در حال اجرا بوده و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

روستا

روستا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار