۲ طرح هادی در روستاهای شهرستان سیمرغ افتتاح شد\
  • در دومین روز از هفته دولت؛

۲ طرح هادی در روستاهای شهرستان سیمرغ افتتاح شد

  • کد خبر: 2111104474
  • چاپ
  • انتشار: 06 شهریور 1403 - 14:43

در دومین روز از هفته دولت و در روز سه شنبه با حضور نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر دکتر عمران عباسی و دکتر کشوری ، مدیر کل بنیاد مسکن مازندران ، فرماندار سیمرغ، بخشدار مرکزی ، بخشدار تالارپی ، مدیر بنیاد مسکن شهرستان های قائمشهر و سیمرغ و مسئولین شهرستانی طرح هادی در روستاهای ملاکلا و شیرخوارکلا انجام شد.

به گزارش استناد نیوز، مدیر بنیاد مسکن شهرستان های قائمشهر و سیمرغ روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه ۲۵۰ متر زیرسازی و آسفالت در روستای ملاکلا با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انجام شده است، گفت: اجرای زیرسازی و جوی و جدول با مشارکت دهیاری و اهالی روستا و آسفالت آن نیز توسط بنیاد مسکن صورت گرفته است.

امید حق پناه هزینه اجرای این طرح را ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : ۷۰۰ میلیون تومان قیر نیز برای اجرای آسفالت این روستا اختصاص داده شده است.

وی اعلام کرد : امیدواریم با مشارکت بسیار خوب اهالی این روستا ادامه آسفالت مسیر این روستا نیز انجام شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان های قائمشهر و سیمرغ در خصوص اجرای طرح هادی در روستای شیرخوارکلا گفت: آسفالت مسیر این روستا به طول ۶۰۰ متر و با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان با مشارکت دهیاری ، بنیاد مسکن و اعتبارات دولتی صورت گرفته است .

حق پناه در پایان گفت که اجرای جوی و جدول و زیرسازی این طرح به عهده دهیاری و شورای روستا بوده و آسفالت آن نیز توسط بنیاد مسکن صورت گرفته است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار