۸۴ طرح هادی روستایی در مازندران افتتاح می شود\
  • به مناسبت هفته دولت؛

۸۴ طرح هادی روستایی در مازندران افتتاح می شود

  • کد خبر: 2111104475
  • چاپ
  • انتشار: 06 شهریور 1403 - 15:09

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اعلام اینکه در هفته دولت ۸۴ طرح هادی در سطح این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: یکی از اقدامات خوب در راستای حمایت از تولید و توسعه اجرای طرح هادی در روستاها بوده است .

به گزارش استناد نیوز، علی اصغر احمدی روز سه شنبه در اجرای طرح هادی روستای شیرخوارکلا از توابع بخش تالارپی شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در حال پیگیری برای اختصاص قیر و اجرای پروژه های عمرانی در روستاها هستیم، افزود: تهیه طرح هادی در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ هزار خانوار انجام شده است و در حال اجرای بازنگری طرح هادی در روستاها هستیم .

وی به اقدامات سازنده بنیاد مسکن مازندران در طرح نهضت ملی مسکن اشاره ای کرد و گفت : ۸۰۰ واحد مسکن نهضت ملی در دستور کار داریم که در شهرستان آمل به بهره برداری رسید و مابقی طرح ها نیز در دستور کار بوده است.

مدیر کل بنیاد مسکن مازندران از صدور بیش از ۲۶۰ هزار سند مالکیت در روستاها و شهرهای پایین ۲۵ هزار خانوار خبر داد و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات مسکن روستایی نیز از دیگر اقدامات این نهاد بوده و امسال ۱۵ هزار مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز در حدود ۹۵ درصد جذب تسهیلات بانکی را داشته اند .

احمدی اعلام کرد : ۵۰ درصد از خانه های روستایی مقاوم شده اند و مابقی مقادم سازی واحدهای مسکونی در روستاها نیز در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار