اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی برگزیده شد\
  • برای چهارمین سال متوالی ؛

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی برگزیده شد

  • کد خبر: 2111104492
  • چاپ
  • انتشار: 10 شهریور 1403 - 14:53

سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، برای چهارمین سال متوالی تندیس دستگاه برتر در موضوع تحقق اشتغال جشنواره شهید رجایی را از استاندار مازندران دریافت کرد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه استان مازندران؛ درآیین تجلیل از 15مدیران کل عرصه خدمت جشنواره شهید رجایی مازندران که از بین ۶۱ دستگاه اجرایی در سه بخش عدالت، بهره وری و تعالی و رضایت مندی مردم مورد ارزیابی قرار گرفتند، بر اساس نتایج ارزیابی های صورت گرفته مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین نامه ها و دستور العمل های ابلاغی از سوی دبیرخانه جشنواره شهید رجایی در سال 1403، این اداره کل به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص اختصاصی در موضوع تحقق اشتغال در سطح استان معرفی شود.

در این مراسم با حضور یوسف نوری استاندار مازندران، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران کل استانی به منظور تقدیر از دستگاه‌های برتر استان، پنج شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

سیدحسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با حضور در سالن شهید رجایی سازمان برنامه و بودجه، برای چهارمین سال متوالی تندیس دستگاه برتر در موضوع تحقق اشتغال جشنواره شهید رجایی را از استاندار مازندران دریافت کرد.

جشنواره شهید رجایی راهبردی است که نتایج آن افزایش کیفیت و اثربخشی نقش مدیران و کارکنان و بهبود تدریجی و مستمر اقدامات در تمام سطوح سازمان را در بر دارد.

مدیریت راهبردی درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران و تلاش‌های جهادگرانه همکاران شاغل در بخش دولتی و خصوصی موجب شد تا این اداره کل برای چهارمین سال متوالی رتبه برتر را به خود اختصاص دهد و در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۳ به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص‌ اختصاصی در موضوع تحقق اشتغال معرفی شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار