اجرای طرح هادی در ۴۶ روستای قائمشهر\

اجرای طرح هادی در ۴۶ روستای قائمشهر

  • کد خبر: 2111104497
  • چاپ
  • انتشار: 17 شهریور 1403 - 08:02

رئیس بنیاد مسکن شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی و سفر ریاست جمهوری سال ۱۴۰۲ طرح هادی در ۴۶ روستای سطح این شهرستان اجرا شد ، گفت : از این تعداد ۱۰ طرح به صورت پایلوت در سطح روستاهای این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

امید حق پناه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز در خصوص اجرای طرح هادی در سطح ۱۰ روستای این شهرستان، گفت: در روستای جنید و لاکپل با حجم ۷۰۰ متر جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ، روستای ترکمن خیل به طول یک کیلومتر زیرسازی و آسفالت و روستای کاوان آهنگر هم به طول یکهزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری و زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در روستای طارسی کلا با حجم ۸۰۰ متر جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت، روستای شهرودکلا به طول ۴۰۰ متر زیرسازی و آسفالت و روستای کوتنا هم با حجم ۸۰۰ متر جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان قائمشهر اجرای ابنیه و زیرسازی و آسفالت روستای ریکنده را ۲۰۰ متر و اجرای جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت روستای رکابدارکلا را ۶۰۰ متر اعلام کرد.

حق پناه در پایان در خصوص اجرای طرح هادی در دست اجرا سطح این شهرستان، گفت: مقرر گردید تا  امسال از محل کمیته برنامه ریزی طرح هادی در سطح  ۷۲ روستای این شهرستان اجرا شود .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار