طرح هادی روستای شیرخوارکلای شهرستان سیمرغ افتتاح شد\

طرح هادی روستای شیرخوارکلای شهرستان سیمرغ افتتاح شد

  • کد خبر: 2111104478
  • چاپ
  • انتشار: 06 شهریور 1403 - 20:41

به مناسبت هفته دولت و با حضور نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر دکتر علی کشوری و دکتر عمران عباسی کالی، مدیر ‌کل بنیاد مسکن مازندران ، فرماندار شهرستان سیمرغ، بخشداران مرکزی و سیمرغ ، دهیار و شورای روستای شیرخوارکلا، روسای ادارات و اهالی پروژه طرح هادی (زیرسازی و آسفالت ) روستای شیرخوارکلا از توابع بخش تالارپی شهرستان سیمرغ افتتاح شد.

به گزارش استناد نیوز،  نماینده شهرستان های قائمشهر،  سوادکوه،  سوادکوه شمالی،  جویبار و سیمرغ در مجلس با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای ارائه عملکرد دولتمردان بوده است ، گفت: دولت جدید با شعار وفاق ملی کار خود را آغاز کرده و انتظار می رود مسئولین نیز با همین وفاق ملی دست به دست هم دهند تا شاهد اتفاقات خوب باشیم .

دکتر علی کشوری با اعلام اینکه باید اقدامات به صورت گسترده در تمامی روستاها انجام شود، اظهار داشت: سعی داریم با همراهی دیگر نماینده این حوزه انتخابیه بودجه ای در خور شایسته شهرستان سیمرغ به آن اختصاص یابد چرا که همواره با بودجه های اندک شرمنده مردم بوده ایم .

۸۴ طرح هادی روستایی در مازندران افتتاح می شود

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اعلام اینکه در هفته دولت ۸۴ طرح هادی در سطح این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: یکی از اقدامات خوب در راستای حمایت از تولید و توسعه اجرای طرح هادی در روستاها بوده است .

 علی اصغر احمدی با بیان اینکه در حال پیگیری برای اختصاص قیر و اجرای پروژه های عمرانی در روستاها هستیم، افزود: تهیه طرح هادی در ۲ هزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ هزار خانوار انجام شده است و در حال اجرای بازنگری طرح هادی در روستاها هستیم .

وی از صدور بیش از ۲۶۰ هزار سند مالکیت در روستاها و شهرهای پایین ۲۵ هزار خانوار خبر داد و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات مسکن روستایی نیز از دیگر اقدامات این نهاد بوده و امسال ۱۵ هزار مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز در حدود ۹۵ درصد جذب تسهیلات بانکی را داشته اند .

احمدی اعلام کرد : ۵۰ درصد از خانه های روستایی مقاوم شده اند و مابقی مقادم سازی واحدهای مسکونی در روستاها نیز در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

روستا

نماینده مردم قائمشهر،  سوادکوه،  سوادکوه شمالی،  جویبار و سیمرغ در محلس با بیان اینکه روستاهای شیرخوارکلا و ملاکلا پیشگامان عرصه توسعه بوده اند، گفت: برای حفظ جمعیت در روستاها و برون رفت از وضعیت موجود مدیران باید طرح های نو داشته باشند و دست به دست هم برای توسعه منطقه به دنبال ارائه پروژه های بزرگ باشند.

دکتر عمران عباسی کالی  با انتقاد از بودجه کم اختصاص داده شده به شهرستان سیمرغ اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر اعتبارات بسیار ناچیز بوده و در اجرای پروژه های عمرانی با مشکل مواجه بوده ایم .

وی خاطرنشان کرد: باید از قالب و لباس کوچک بیرون بیایم و نیاز است با هم وارد عمل شویم و طرح های نوین برای آبادانی بیشتر منطقه ارائه دهیم .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان های قائمشهر و سیمرغ در خصوص اجرای طرح هادی در روستای شیرخوارکلا گفت: آسفالت مسیر این روستا به طول ۶۰۰ متر و با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان با مشارکت دهیاری ، بنیاد مسکن و اعتبارات دولتی صورت گرفته است .

امید حق پناه در پایان گفت که اجرای جوی و جدول و زیرسازی این طرح به عهده دهیاری و شورای روستا بوده و آسفالت آن نیز توسط بنیاد مسکن صورت گرفته است .

فرماندار شهرستان سیمرغ از افتتاح ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان با مشارکت مردم  در هفته دولت خبر داد.

روستا

روستا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار