باور انقلاب اسلامی خدمت به آحاد مردم بوده است\

باور انقلاب اسلامی خدمت به آحاد مردم بوده است

  • کد خبر: 2111104493
  • چاپ
  • انتشار: 10 شهریور 1403 - 15:48

فرماندار جویبار با اعلام اینکه نگاه همه دولتمردان خدمت به مردم بوده است، گفت: باور و نگاه انقلاب اسلامی خدمت به آحاد مردم بوده است . 

به گزارش استناد نیوز کمال رستمعلی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار از افتتاح ۴۵ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار یکصد میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد ‌‌و‌اظهار داشت؛ دستگاههای فرهنگی شهرستان نیز اقدامات شایسته ای در این هفته داشته اند. 

وی با اشاره به اینکه در حوزه مخابرات از دیر باز با مسائلی مواجه بوده ایم ، افزود:،امروز اذعان نمی کنیم تمامی مشکلات این حوزه برطرف شده است اما خوشبختانه در هفته دولت در بحث فیبر نوری و‌نصب دکل بیش از ۱۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .

مقام عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: ۱۲ طرح فیبر نوری با اعتبار ۶ میلیارد تومان و‌ اجرای فیبر نوری در شهرک صنعتی نیز با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسیده است . 

وی اضافه کرد: دو پروژه جهاد کشاورزی با اعتبار ۴ میلیارد تومان ، افتتاح ۵ واحد مسکن محرومین و‌ محور سلیمانی با رقم اعتباری ۷ میلیارد تومان افتتاح شد.  

فرماندار جویبار از اقدامات شایسته دهیاران ، شوراها و اهالی روستادر اجرای طرح های هادی تقدیر کرد و گفت: در این هفته طرح های هادی با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان به بهره برداری رسیده است . 

رستمعلی به خدمت در روستاها تاکید کرد و اظهار داشت؛،روستاها می توانند منشا پروژه های مهم تولیدی باشند و‌ در این شهرستان شاهد حضور خوب دهیاری و شورا ها در اجرای طرح ها ی عمرانی در سطح روستاها بوده ایم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار