اخبار مازندران\
پنجشنبه‌های شهدایی به میزبانی اهالی  روستای پارسی در شهرستان سوادکوه برگزار شد

پایه گذار پنجشنبه‌های شهدایی و شب‌های روایتگری از برگزاری این برنامه در روستای پارسی سوادکوه به مناسبت سالروز عملیات مرصاد خبر داد.

پیش بینی تولید بیش از ۵۰ هزار تن شلتوک در شالیزارهای قائمشهر

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر بااشاره به شرایط مساعد جوی امسال در تامین آب زراعی وارتقاء کیفیت محصول، پیش بینی کرد: با تلاش ۱۵ هزار کشاورز بهره بردار بیش از پنجاه هزار تن شلتوک از شالیزار‌های قائمشهر برداشت خواهد شد.

شهدا با تاسی از هنرِ ایثار،مشقِ فلسفه جهادِ عملی را در جامعه تبیین نمودند

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه آیین زندگانی شهدا، یک هشدار باش ویژه برای عدم انحراف از خط امام(ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه(حفظه الله تعالی) است، گفت: شهدا، طریقِ سلوک الهی را با چشمِ دل دیدند و با تاسی از هنرِ ایثار، شهادت طلبی و جانفشانی، مشقِ فلسفه جهادِ عملی را در جامعه تبیین نمودند.

پرداخت صدقه در قائمشهر ۲۵ درصد رشد داشته است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائمشهر گفت که مردم نیکوکار این شهرستان در سه ماه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که این آمار ۲۵ درصد نسبت به مشابه سال قبل آن رشد دارد.

کتابخانه عمومی چایباغ ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران، گفت: کتابخانه عمومی چایباغ از توابع بخش نارنجستان شهرستان سوادکوه شمالی هم اکنون از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

توزیع کالای اساسی در قالب کمک مومنانه در سوادکوه

در راستای کمک مومنانه ۸ سری کالای اساسی شامل ۵ قلم لوازم به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در سوادکوه توزیع شد .

۵ دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید به بیمارستان های مازندران اضافه شد

  معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پنج دستگاه سی تی اسکن با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی توسط این دانشگاه خریداری شد و در اختیار بیمارستان های زیر پوشش قرار گرفت.

برپایی مراسم دسته روی و سوگواری هیئت قمر بنی هاشم (ع) شهرداری قائمشهر

مراسم دسته روی و عزاداری هیئت قمر بنی هاشم (ع) شهرداری قائمشهر به مناسبت عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش از ساختمان مرکزی شهرداری قائمشهر تا حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

همایش سفیران زینبی با محوریت جهاد روایت بانوان

رئیس اداره امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در همایش سفیران زینبی با محوریت جهاد روایت بانوان گفت: این همایش به این دلیل است که به جایگاه بانوان در عرصه تاریخ انقلاب اسلامی پرداخته شود.

پیش بینی برداشت ۱۵۰ هزار تن برنج شلتوک در شهرستان ساری

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه کل سطح شالیزاری در مرکز استان ۲۵هزار و ۳۲۲ هکتار می باشد گفت که این از مقدار، ۲۴۲۰۰ هکتار سطح کاشت(نشاء) بوده و پیش بینی می‌شود با تولید ۱۵۰ هزار تن شلتوک، ۶۵ درصد آن تبدیل به برنج سفید شود.

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به رئیس جمهور محترم منتخب مردم

سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، با صدور پیامی حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را موجب خشنودی همه مشتاقان و دوستداران این مرز و بوم شهیدپرور و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی دانست و به رئیس جمهور محترم منتخب مردم، جناب آقای دکترمسعود پزشکیان تبریک گفت.

حضور حداکثری پای صندوق رای وظیفه و تکلیف مردم ایران است

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از انتخابات ریاست جمهوری بعنوان مسئله اساسی و اصلی کنونی کشور یادکرد و گفت: اولین وظیفه و تکلیف همه ما حضور حداکثری در این عرصه است و سپس انتخاب فرد اصلح و رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی است.

سیلاب به ۲۲۹ کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران خسارت زد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از خسارت سیل به ۲۲۹ کیلومتر راه ارتباطی استان خبر داد.

پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان جویباری

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جویبار از پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به ۲۱۸ مددجوی این اداره خبر داد.

بازسازی و احیای ۳۰ دستگاه آمبولانس اورژانس استان
  • معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

بازسازی و احیای ۳۰ دستگاه آمبولانس اورژانس استان

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بازسازی و تعمیر ۱۳ دستگاه آمبولانس عملیاتی اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی لازم جهت تعمیرات اساسی ۳۰ دستگاه آمبولانس دیگر در دست اقدام است .

محورهای مواصلاتی مازندران برای سفرهای تابستانی ایمن می شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و گفت: این اداره کل با شروع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن‌سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا دارد.

صفحه1 از280

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار