امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا بوده است\

امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا بوده است

  • کد خبر: 2111104495
  • چاپ
  • انتشار: 13 شهریور 1403 - 13:43

فرمانده سپاه شهرستان جویبار امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا بالاخص شهدای امنیت دانست وگفت: آسایش و آرامش امروز کشور مدیون رشادت ها و مجاهدت خون شهیدانی است که امنیت را به ما ارزانی داشته اند.

به گزارش استناد نیوز، سرهنگ احمد شعبانی روز سه شنبه حول موضوع کنگره شهدا در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان در ۱۵ شهریور ماه خبر داد و افزود: کنگره ۱۴ هزار و‌ پانصد شهید استان در ۷ مهر برگزار می شود .

وی خاطرنشان کرد: اجلاسیه های متعددی در شهرستان ها برگزار می شود ‌و‌ اجلاسیه ۳۰۸ شهید شهرستان هم در ۱۵ شهریور برگزار خواهد شد.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه جلسات مربوط به کنگره شهدای استان از دی ماه سال گذشته برگزار می شود، اظهار داشت: ۲۰ یادواره شهدا در سطح محلات، صنوف، دانش آموزی و فرهنگیان برگزار شده است. 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جویبار در ادامه از اقدامات خوب جهادی برای برگزاری اجلاسبه خبر داد ‌‌گفت: چاپ کتاب زندگینامه شهدا ، ایثارگران ‌‌و جانبازان ، ساخت دو‌مستند برای شهیدان عالی و فکوری، نصب المان شهدا ، نام گذاری میادین و خیابان های جدید به نام شهدا و برگزاری رزمایش و دیدار با خانواده های معظم شهدا از مهترین اقدامات انجام شده قبل از برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان جویبار بوده است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار