وعده نهضت آسفالت عملی شد/ شهرداری قائمشهر پروژه آسفالت پل تلار تا میدان امام را آغاز کرد\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

وعده نهضت آسفالت عملی شد/ شهرداری قائمشهر پروژه آسفالت پل تلار تا میدان امام را آغاز کرد

  • کد خبر: 2111104364
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1403 - 11:15

نهضت آسفالت که سال گذشته توسط کاظم علیپور شهردار قائمشهر به مردم این شهر وعده داده شد؛ اکنون با همت شهردار جوان و تیم مجرب آن آغاز به کار کرده و آسفالت پل تلار تا میدان امام این شهر درحال اجرا است.

به گزارش استناد نیوز، به دلیل شرایط آب و هوایی استان مازندران، جاده ها و خیابان های این منطقه با چالش های بسیاری همراه می شود. آسفالت ها بعد از مدتی به دلیل شرایط بارنگی آسیب پذیر می شود که نیاز به ترمیم یا آسفالت مجدد خیابان ها است. شهرستان قائمشهر از استان مازندران هم از این امر مستثنی نیست و بسیاری از خیابان های این شهر با چالش آسفالت مواجه است. 

چندین سال است که نهضت آسفالت توسط شهرداران سابق به زبان می آمد اما هرگز به مرحله اجرا نمی رسید. مهندس علیپور شهردار جوان و حرف عمل این شهر، تلاش کرد تا شرایط نهضت آسفالت در قائمشهر اجرایی شود. 

بزرگترین پروژه ای که در بخش آسفالت شهری توسط تیم مجرب شهرداری قائمشهر در حال اجرا است. مسیر پل تالار تا میدان امام که یکی از پر تردد ترین مسیرهای این شهرستان است می توان گفت یکی از بهترین پروژه هایی بوده که برای رفاه شهروندان در نظر گرفته شده است. 

مهندس علیپور روز چهارشنبه درباره این پروژه گفت: انتهای سال گذشته به شهروندان قائمشهری قول دادم که در کنار پروژه های عمرانی همانند میدان نساجی، دور برگردان صالحی مازندرانی، زیر گذر قائم محله و خط پردازش فاضلاب و موضوع نهضت آسفالت را در برنامه خود داشته باشیم. 

وعده مهندس علیپور به قائمشهری ها در رابطه با نهضت آسفالت تحقق پیدا کرد و شهرداری این شهر توانست با همکاری راهداری استان مازندران سهمیه قیر برای این پروژه به میزان یکهزار و ۵۰۰ تن را دریافت کند. 

این پروژه عظیم در مدت ۱۵ روز و در دو لاین صورت میگیرد. 

مهندس جوان شهر قائمشهر معتقد است در این نهضت علاوه بر تیم شهرداری؛ دستگاه های مربوطه شهرستان و استان هم در این راه کمک های بزرگی کردند. شهردار قائمشهر از اعضای شورای شهر که توانستند با همکاری به موقع در زمینه بودجه، سبب شوند تا این پروژه عظیم که شامل رفاه شهروندان قائمشهری می شود به مرحله اجرا برسد، تشکر ویژه کرد.

علیپور در پایان از آسفالت معابر شهری با مشارکت سازمان شهرداری ها دهیاری کشور با تخصیص ۲ هزار تن قیر خبر داد و گفت : امسال سال خوبی برای شهروندان قائمشهری در بحث اجرای آسفالت است که به مرحله اجرا می رسانیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار