سیل سوادکوه و نماینده ای که پای کار مردم می ایستد / نمایندگی عمران عباسی حاصل حضور مردم پای صندوق های رای بود\
  • یادداشت مدیر مسئول استناد نیوز؛

سیل سوادکوه و نماینده ای که پای کار مردم می ایستد / نمایندگی عمران عباسی حاصل حضور مردم پای صندوق های رای بود

  • کد خبر: 2111104363
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1403 - 08:57

سیل ویرانگر سوادکوه و خسارات سنگین آن درد و رنج مردم را به همراه داشت اما وقتی مردم احساس کنند نماینده ای در مجلس دارند که پای سختی و مشقت های آن ها می ایستد به آینده امیدوار خواهند شد.

سامان سوهانیان، مدیرمسئول استناد نیوز – تصاویر برجای مانده از سیل ویرانگر و خسارات برجای گذاشته بر پیکیره رنجور و خاک پر افتخار سوادکوه و مردم مظلوم و شریف آن، دل همگان را به لرزه در آورد اما در میان این غم و اندوه بارقه هایی از نور امید سوسو می زند که منشأ آن حضور نماینده ای با چکمه در میان گل و لای بجای مانده از سیل بود.

با افزایش آگاهی مردم دیگر شعارها و رفتار پوپولیستی و عوام فریبانه در ذهنیت جامعه اثرگذار نخواهند بود، وقتی گفتار و رفتار مسئولین در تضاد با یکدیگر نباشند، نظر و اعتماد مردم جلب خواهد شد، عمران عباسی کالی در مدت کوتاه نمایندگی مردم شریف قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ نشان داد صداقت گفتار او در دوران انتخابات در رفتار دوران نمایندگی تجلی یافته است، هرچند تمام این رفتارها و گفتارها زمانی باید مورد تمجید قرار گیرد که گره ای از گره های زندگی مردم باز کند، اما این تغییر نگرش و رفتار را به فال نیک می‌گیریم و به تحلیل آن می‌پردازیم.

پیشتر نیز بعضا شاهد حضور میدانی نمایندگان در بزنگاه های اینچنینی بوده ایم اما حضور عمران عباسی در منطقه سیل زده سوادکوه چند فرق عمده با سایرین داشت، هفته گذشته خبری از تیم رسانه ای منتسب به نماینده مردم نبود که پیش از حضور او مقدمات تبلیغات و بهره برداری های سیاسی از مصیبت وارده به مردم را فراهم نمایند! عباسی قبل از همه و تنها و در لحظات اولیه وقوع سیل چکمه به پا کرده و پای کار مردم آمد.

تفاوت دیگر اما بعد از این حضور آشکار شد که البته باید ادامه یابد، حضور نماینده مردم منطقه نمایشی نبود، عباسی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور و تمام مدیران کل استانی که می توانستند برای گره گشایی از مشکلات مردم اقدام نمایند را در کوتاه ترین زمان ممکن با خود همراه ساخت و البته پیگیری های گسترده ای که در سطوح عالی دولت برای اقدامات فوری و کمک به منطقه با جدیت در حال انجام است و البته زمانی قابل سنجش می باشد که نتیجه آن مشخص گردد.

دیگر تفاوت مهمی که بین نماینده برخواسته از اعتماد مردم به صندوق های رای و برخی از نمایندگان ادوار مجلس در معدود تصاویر بجا مانده از حضور گسترده عباسی در میدان سیل بجای مانده است وجهه مردمی نماینده مردم منطقه را بیش از پیش نمایان ساخت، آنجا که با مهر و محبت با مردم دیدار و برخورد نمود.

نمایندگی عمران عباسی کالی حاصل حضور مردم در پای صندوق های رای بود، دقیقا در زمانی که بسیاری از آن ها تفکر دیگری را پیروز انتخابات دانسته و حضور خود را بی تاثیر می پنداشتند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار