حضور پرشور مازندرانی ها در شعب اخذ رای\

حضور پرشور مازندرانی ها در شعب اخذ رای

  • کد خبر: 2111104348
  • چاپ
  • انتشار: 08 تیر 1403 - 10:54

استاندار مازندران با اعلام اینکه مردم از نخستین ساعت برگزاری انتخابات حضور پرشور و فعالی در شعب اخذ رای دارند. گفت: پیش‌بینی می‌شود شاهد مشارکت بالای آن‌ها باشیم.

به گزارش استناد نیوز . یوسف نوری روز جمعه  پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد شکوهی ساری اظهار کرد: هرچند که انتخابات زودرس در حال برگزاری است و داغدار شهادت آیت‌الله رئیسی هستیم، اما از این‌که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از شهادت رئیس‌جمهور را می‌بینیم و انتخابات با رعایت زمان‌بندی طبق قانون اساسی انجام شد خوشحال هستیم.

وی افزود: خوشحالی دیگر ما این است که مردم از نخستین ساعت برگزاری انتخابات حضور پرشور و فعالی در شعب اخذ رای دارند و پیش‌بینی می‌شود شاهد مشارکت بالای آن‌ها باشیم.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و قضایی تشکر می‌کنم که با همکاری و روحیه جهادی و ایثارگری مقدمات را فراهم کردند تا مردم عزیز ما در شعب اخذ رای حضور یابند و رای‌شان را داشته باشیم.

نوری با اشاره به وقوع سیل در مناطقی از مازندران طی روزهای اخیر گفت: برای برگزاری بدون کم و کاست انتخابات در مناطقی از استان که به واسطه سیل اخیر راه دسترسی، برق یا زیرساخت ارتباط اینترنتی‌شان قطع شده بود نیز دستگاه‌های مختلف در کمترین زمان ممکن خدمات لازم را ارائه دادند و تا ساعت ۶ صبح امروز همه صندوق‌های اخذ رای و دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت در مناطق حادثه‌دیده از سیل فعال شدند تا انتخابات در این مناطق نیز بدون چالش برگزار شود.

استاندار مازندران اظهار کرد: رهبر توصیه فرمودند انتخابات باید با مشارکت بالا برگزار شود. چون این انتخابات مایه آبرو و عزت و توان نظام جمهوری اسلامی است. لذا اقدامات لازم در استان در کمترین زمان انجام شد تا انتخابات با بهترین کیفیت برگزار شود.

نوری خاطرنشان کرد: صندوق‌های اخذ رای استان در سه هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رای در ۵۹ حوزه اصلی و فرعی استان مستقر شده و ۵۵ درصد شعب اخذ رای مازندران نیز روستایی است.

وی با بیان این‌که شفافیت کامل بر سلامت انتخابات برقرار است، افزود: پیش از برگزاری انتخابات در روزهای اخیر چند جلسه با رؤسای ستادهای انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد و تشریح شد که باید چه نکاتی را مراعات کنند. توصیه شد حتما برای همه شعب نماینده بفرستند. ممکن است برخی نامزدها نماینده مشترک داشته باشند. در ستاد انتخابات استان هم نماینده‌های نامزدها حضور دارند.

استاندار مازندران با اشاره به میزان مشارکت بالای مازندرانی‌ها در ادوار مختلف انتخابات گفت: مازندران همواره در میانگین مشارکت انتخاباتی نرخ بالاتری نسبت به میانگین کشوری دارد و امیدواریم مردم مازندران امروز هم انتخاباتی پرشور را رقم بزنند و مشارکت بالایی داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار