امدادرسانی به ۲۵۷ نفر از متاثرین سیلاب در شهرستان سوادکوه\

امدادرسانی به ۲۵۷ نفر از متاثرین سیلاب در شهرستان سوادکوه

  • کد خبر: 2111104346
  • چاپ
  • انتشار: 07 تیر 1403 - 13:16

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از امدادرسانی به ۲۵۷ نفر از متاثرین سیلاب در مناطق سیل زده شهرستان سوادکوه خبرداد. 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری روز پنج شنبه با اعلام این خبر افزود : بارش های رگباری شدید  در شهرستان سوادکوه منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر ومنازل مردم شد که تیم‌های امدادی هلال‌احمر مازندران در اسرع وقت برای کمک به متاثرین از این حادثه به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

 فخاری، با بیان اینکه بیشترین مناطق آسیب دیده در شهرستان سوادکوه و پل سفید بوده است افزود؛ بارندگی در چند نقطه از سوادکوه منجر به راه افتادن جریان‌های سیلابی شد و در منطقه طالع‌رودبار با ورود جریان شدید سیلاب واریزه‌ای جاده را بست و تعدادی از مسافران و خودروهای عبوری را با مشکل مواجه کرد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران؛ با اشاره به اعزام ۳۲ تیم امدادی  و ۱۷ تیم پشتیبان به منطقه گفت: امدادرسانی به ۲۵۷ نفر ،اسکان اضطراری ۶۱ نفر ، انتقال ۷ نفر به مرکز درمانی و تخلیه آب از ۳۹ واحد مسکونی از جمله خدمات ارائه شده به متاثرین از سیلاب در شهرستان سوادکوه و پل سفید بوده است.

 فخاری، با تاکید بر استمرار حضور تیم‌های امدادی هلال‌احمر مازندران در منطقه تصریح کرد؛ تا هر زمان که نیاز باشد عملیات ادامه خواهد داشت و همه نیروها و عوامل امدادی نیز در منطقه حضور خواهند داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار