تاکید بخشداری مرکزی جویبار به نصب دوربین های پایش تصویری در روستاها/جابه‌جایی تیربرق ها برای اجرای طرح هادی برای دهیاران و شوراها به یک معضل تبدیل شده است\

تاکید بخشداری مرکزی جویبار به نصب دوربین های پایش تصویری در روستاها/جابه‌جایی تیربرق ها برای اجرای طرح هادی برای دهیاران و شوراها به یک معضل تبدیل شده است

  • کد خبر: 2111104373
  • چاپ
  • انتشار: 17 تیر 1403 - 11:41

بخشدار مرکزی جویبار به نصب دوربین های پایش تصویری در روستاها تاکید کرد و گفت:متاسفانه سرقت سیم های برق در روستاها زیاد شده است ‌‌به همین منظور به دهیاران برای نصب دوربین های پایش تاکید شده است .

حجت الله احسانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه جابجایی تیر برق ها برای اجرای طرح هادی به یک معضل برای دهیاران و شورا روستاهای بخش مرکزی تبدیل شده است،اظهار داشت: اداره برق هم اجرای این کار را تقبل نمی کند و ‌متاسفانه جابجایی تیر برق ها در توان دهیاری ها نیست ‌ و در حال حاضر همین مسئله یکی از مشکلات روستای دیو کلا بوده که مورد پیگیری قرار می گیرد . 

وی در ادامه ضعف آنتن دهی و اینترنت را مربوط به چند نقطه بخش مرکزی اعلام کرد و افزود: دکل مخابراتی همراه اول در روستای زیار محله و ایرانسل در مشک آباد کلنگ زنی شد و در آینده نزدیک دو دکل مخابراتی دیگر در بخش مرکزی کلنگ زنی خواهد شد.

احسانی به مشکل کم آبی ‌و آبگرفتگی زمین های کشاورزی در جویبار اشاره ای کرد و افزود:حجم بالای آبهای سطحی شهرستانهای بالا دست به جویبار وارد می شود که برای رفع این مشکل باید لایروبی رودخانه و‌ انهار صورت گیرد .

بخشدار مرکزی خاطر نشان کرد: سال گذشته لایروبی رودخانه سیاهرود از پادگان محلاتی انجام شد و‌در آینده از همین پادگان تا لاریم دهنه لایروبی رود خانه توسط آب منطقه ای انجام خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار