در مازندان ۱۱۵ مدرسه در مقاطع مختلف با اعتبار ۸۴۰ میلیارد تومان ساخته شد\
  • در دولت شهید رئیسی؛

در مازندان ۱۱۵ مدرسه در مقاطع مختلف با اعتبار ۸۴۰ میلیارد تومان ساخته شد

  • کد خبر: 2111104368
  • چاپ
  • انتشار: 14 تیر 1403 - 14:24

استاندار مازندران با اعلام اینکه در این استان ۱۱۵ مدرسه در مقاطع مختلف با ۶۵۹ کلاس درس و زیربنایی به متراژ ۱۰۷ هزار و ۹۳۲ متر مربع ساخته شد،  گفت که این تعداد مدارس در دولت شهید رئیسی و  با اعتباری بالغ بر ۸۴۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز ، یوسف نوری روز پنج شنبه در آیین افتتاح مدرسه برکت شهید خدمت امیر عبدالهیان،در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود : این مدرسه ۱۰ کلاسه بنام شهید امیرعبداللهیان نامگذاری شد. ایشان توجه ویژه ای به امر آموزش و پرورش داشته اند. امیرعبداللهیان از این استان به عنوان قطب دیپلماسی آموزشی یاد کرده بود.

وی به خدمات دولت سیزدهم شهید آیت الله رئیسی در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت در طول یکهزار و ۱۷ روز شاهد بهره برداری از ۳۳ هزار کلاس درس بوده ایم و همچنین از یکهزار و ۷۲ مدرسه کانکسی تاکنون ؛ ۵۶۹ مدرسه به اتمام رسید و تحویل داد شد. تا مهرماه هم تعداد ۸۰ درصد این مدارس که هم اکنون با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، به اتمام می رسد.

استاندار مازندران ، تصریح کرد : در بحث اشتغالزایی برای اینکه شاهد اشتغال بیشتر باشیم ۱۶۰ هنرستان جدید ساخته شد که این موارد نشان دهنده جهت گیری درست آموزش و پرورش بوده است .

نوری با اعلام اینکه در استان مازندران هم ۱۱۵ مدرسه در مقاطع مختلف با ۶۵۹ کلاس درس و زیربنایی به متراژ ۱۰۷ هزار و ۹۳۲ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸۴۰ میلیارد تومان ساخته شد ، گفت که این امر جهش خوبی در مدرسه سازی است . 

وی از مردم ، خیرین، گروه های جهادی ، بنیاد برکت که در امر مدرسه سازی تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد و گفت : آنان کمر همت را بستند تا زمینه تعلیم و تربیت برای آینده سازان کشور فراهم شود .امیدواریم خدماتی که مورد تاکید شهید آیت الله رئیسی بود، تداوم یابد .

** از آحاد مردم خواهشمندیم فردا پای صندوق رای بیایند

استاندار مازندران در خصوص مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هم، گفت: در دور اول انتخابات مشارکت مردم این استان از میانگین کشوری بالاتر بوده است بنابراین امیدواریم مردم فردا هم در پای صندوق های رای حاضر شوند و برای آینده کشور نیز تصمیم گیری کنند.

وی در پایان گفت که در این استان زمینه چهار اصل مهم انتخابات همچون امنیت ، سلامت ، مشارکت و رقابت مهیا شد تا فردا شاهد شکوه دیگری از نظام جمهوری باشیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار