محورهای مواصلاتی مازندران برای سفرهای تابستانی ایمن می شود\

محورهای مواصلاتی مازندران برای سفرهای تابستانی ایمن می شود

  • کد خبر: 2111104359
  • چاپ
  • انتشار: 12 تیر 1403 - 11:39

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و گفت: این اداره کل با شروع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن‌سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا دارد.

به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز، حسن جهانیان اظهار کرد: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده، از این رو محورهای مواصلاتی این استان در فصل تابستان پرترافیک و پرتردد است.

وی از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و عنوان کرد: این اداره کل با شروع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن‌سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده‌ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده انتظامی و اطلاعاتی، ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز، شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری، در سطح کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی است.

جهانیان ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است، اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

وی ادامه داد: کاربران جاده‌ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدودیت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW. 141. IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار