استقبال قائمشهری ها از پروژه های شهرداری/ تعریض و بازگشایی معابر اصلی عبور و مرور را راحت تر کرد\

استقبال قائمشهری ها از پروژه های شهرداری/ تعریض و بازگشایی معابر اصلی عبور و مرور را راحت تر کرد

  • کد خبر: 2111104526
  • چاپ
  • انتشار: 05 مهر 1403 - 07:28

اقدامات ارزنده شهردار قائمشهر برای نهضت آسفالت در این شهرستان مورد توجه مردم قرار گرفت و پروژه های عملیاتی شهرداری هم باعث کاهش ترافیک در سطح شهر قائمشهر شد.

به گزارش استناد نیوز، مهندس کاظم علیپور از زمانی که به عنوان شهردار قائمشهر انتخاب شد همه عزم خود را جزم کرد تا با رفع نقاط ضعف این شهرستان مشکلات شهری کمتر شود و مردم قائمشهر هم بتوانند در رفاه بیشتر، زندگی بهتری داشته باشند. 

اجرای روکش آسفالت یکی از اقدامات ارزنده شهرداری قائمشهر است. آسفالت بزرگترین خیابان درون شهری خیابان کارگر که به خیابان ساری معروف است؛ مورد توجه هموطنان قائمشهری قرار گرفته است.

با حمایت های دلسوزانه اعضای شورای شهر و همت تیم جوان شهرداری قائمشهر ۵ کیلومتر از خیابان کارگر آسفالت شد. 

شهرداری قائمشهر در راستای نهضت آسفالت مسیر اصلی خیابان شریعتی که به خیابان جویبار شهرت دارد نیز اقدام کرده است. در همین خیابان پر رفت و آمد تعریض و بازگشایی صورت گرفته که می توان از اقدامات ارزنده دیگر شهرداری نام برد. این پروژه توانسته در بخش عبور و مرور وسایل نقلیه در مکان های پر تردد تاثیرات مثبتی داشته باشد .

شهروندان قائمشهری نسبت به اقدامات شهرداری به ویژه در بخش خیابان جویبار بسیار خرسند هستند و طبق واکنش های مثبتی که در فضای مجازی از سوی مردم شهرستان قائمشهر صورت گرفته، بار ترافیکی در معابر اصلی کاهش چشمگیری داشته و سهولت در رفت و آمد هم برای شهروندان ایجاد شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار