هیات نجات غریق استان مازندران گل کاشت/ بیش از ۷۰۰ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند\

هیات نجات غریق استان مازندران گل کاشت/ بیش از ۷۰۰ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند

  • کد خبر: 2111104503
  • چاپ
  • انتشار: 18 شهریور 1403 - 15:05

تعطیلات تابستانه امثال هم همانند سال های گذشته برای دریای مازندران با حجم زیادی از مسافر همراه بود. به دلیل عمق زیاد دریای خزر گردشگران داخلی طعمه امواج می شوند اما امسال نجات غریق استان مازندران گل کاشت و اجازه نداد جان هموطنان کشورمان در دریای خزر گرفته شود.

به گزارش استناد نیوز، در ایام تابستان هر ساله با شروع شدن طرح دریا شاهد حضور خیل عظیمی از مسافران برای گذراندن ساعاتی خوش در کنار سواحل دریای خزر هستیم .

برخی مواقع این ساعت و دقیقه های دلپذیر با یک ناآگاهی و بی دقتی از سوی بعضی از مسافران به روزها و اتفاقات تلخی مبدل می شود .

اما نمی شود از فعالیت ها و اقدامات خوب هیات نجات غریق و غواصی مازندران غافل شد که هر ساله با کمبود امکانات و شاید چندین ماه پرداخت نشدن دستمزدها همچنان با شور و علاقه و کمک به هم نوع خود برای نجات مسافران تلاش می کنند.

به طوری که در آخرین آمار از سوی رئیس هیات نجات غریق استان مازندران از شروع طرح های دریا تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از مرگ حتمی نجات یافته اند. 

رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران گفت: از ابتدای طرح‌های دریا (۹ خردادماه) تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر ار مرگ حتمی در خزر نجات یافتند.

 نقی کریمیان افزود: در آستانه روز‌های پایانی تابستان و طرح‌های دریا لازم است توصیه‌ها به‌ویژه بحث چاله‌های دریایی جدی گرفته شود. 

کریمیان عنوان کرد: درست است تعداد غرقی امسال نسبت به سال‌های قبل کاهش یافت، اما یک غریق هم در دریا زیاد است و هدف ما این است شاهد بروز مشکلی برای مردم نباشیم.

رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران یادآور شد: یکی از دلایل غرقی شنا در مناطق دنج و سنگ‌چین‌هاست که در این زمینه هشدار‌های لازم داده شده، اما مردم توجهی نمی‌کنند و دچار حوادث می‌شوند.

یادآور می شود؛ امسال ۱۶۰۰ ناجی غریق، در سواحل استان فعالیت می کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار