عزم را جزم و نیت ها را خالص کنیم/برای سپاه و بسیج فرقی ندارد چه کسی رای می آورد\

عزم را جزم و نیت ها را خالص کنیم/برای سپاه و بسیج فرقی ندارد چه کسی رای می آورد

  • کد خبر: 2111104517
  • چاپ
  • انتشار: 27 شهریور 1403 - 07:35

معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه کربلا با توصیه بر اینکه عزم را جزم و نیت‌ها را خالص کنیم، گفت: رسانه و فضای مجازی در دست دشمنان است و در جهت تخریب خیلی از چهره‌ها تولید برنامه می‌کنند، چه باید کنیم؟ عزم را جزم و نیت‌ها را خالص و اگر بتوانیم این کار را انجام و کارهای خدا پسندانه در سطح پایگاه‌ها انجام دهیم، نسبت به فرمایشات حضرت آقا خیانت نکردیم .

به گزارش استناد نیوز، سرهنگ سید مصطفی موسوی‌نژاد معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه کربلا در اختتامیه نمایشگاه " اُسوه" پایگاه‌های مقاومت نمونه بسیج سوادکوه در امام‌زاده ابوطالب(ع) بالازیراب با اشاره به حدیثی از امام علی(ع)، عنوان کرد: چهار مورد در این حدیث آمده و آن اینکه عجله نکنیم، لجاجت نکنیم، مغرور نباشیم ، کاهلی و سستی نداشته باشیم، هر کسی این چهار صفت را از خود دور کند در هر تشکیلاتی باشد قطعا ضرر نخواهد کرد.

وی با اشاره به اهداف جشنواره اسوه ، اظهار داشت:برای اسلامی شدن محلات در حوزه‌های مختلف ازجمله علمی و فناوری، سبک زندگی، محرومیت زدایی ، فرهنگی و ... تلاش شده است و همچنین در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری این برنامه‌ها توسط بسیج اجرا شد.

سرهنگ موسوی‌نژاد، یادآور شد: آقا فرمود ۸ تا ۱۰ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار تربیت کنیم، برای پیاده‌سازی راهبرد حضرت آقا باید تلاش شود در همین سوادکوه ده درصد جمعیت را برای این کار در نظر و برای تعالی آینده انقلاب اسلامی تربیت کنیم، فرماندهان پایگاه بدانند که   

مسجد،مدرسه، جامعه زنان، فضای مجازی دانشگاه محیط‌هایی هستند که می‌توان برای این اهداف افراد را تربیت کرد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم امید آفرینی آمده است، مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم ۷ انتظار را از جوانان مطالبه کردند، فرماندهان پایگاه در این زمینه چه کرده و چه برنامه‌هایی پیاده‌سازی کردند؟ 

معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه کربلا ، اظهار داشت: راهبرد سوم در سند اعتلای بسیج که حضرت اقا مطالبه داشتند دفاع مردم پایه و امنیت پایدار است،باید بروز باشیم، سازماندهی درست و دقیق داشته باشیم تا این امر تحقق داشته باشد، اگر پایگاه‌ها در این زمینه برنامه‌ریزی نداشته باشند اگر اتفاقی پیش بیاید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بحران امنیتی تبدیل می‌شود، تقویت سازمانی و مردمی بسیج مورد چهارم است که عرصه‌ها را برای آحاد مردم تعریف کنند. 

موسوی‌نژاد تصریح کرد: پایگاهی می‌تواند اسوه باشد که برای محله اسلامی تلاش کند که در مازندران به تحول مهدوی نام گذاری شده است.

وی افزود : اگر می‌خواهیم کار تمیز فرهنگی انجام دهیم و برای تحقق فرمایش حضرت آقا نیاز به شورای تحول داریم که متشکل از امام جماعت مسجد، متنفذین محله، فرماندهان پایگاه خواهر و برادر، افراد خوش‌فکر هستیم و متناسب با نظام مسائل محله گام اول برداشته و تولید برنامه شود.

موسوی‌نژاد ، اظهار داشت : الان فرماندهان در کدام مرحله قرار دارند؟ آیا توانستند کمیته‌ها را تشکیل دهند و کاری را اجرا کنند ؟ 

وی با توصیه بر اینکه عزم را جزم و نیت‌ها را خالص کنیم، اظهار داشت: رسانه و فضای مجازی در دست دشمنان است و در جهت تخریب خیلی از چهره‌ها تولید برنامه می‌کنند، چه باید کنیم؟ عزم را جزم و نیت‌ها را خالص و اگر بتوانیم این کار را انجام و کارهای خدا پسندانه در سطح پایگاه‌ها انجام دهیم، نسبت به فرمایشات حضرت آقا خیانت نکردیم .

موسوی‌نژاد ، تصریح کرد: برای سپاه و بسیج فرقی ندارد چه کسی رای می‌آورد و نوکر مردم است بلکه اعتلای نظام اسلامی برای ما مهم است ، بسیج با مطالبه‌گری درست باید امور را محقق کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار