پایگاه های اورژانس بابل کافی نیست/نیاز به ایجاد ۱۰ پایگاه دیگر است\

پایگاه های اورژانس بابل کافی نیست/نیاز به ایجاد ۱۰ پایگاه دیگر است

  • کد خبر: 2111104516
  • چاپ
  • انتشار: 27 شهریور 1403 - 09:27

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعلام اینکه شهر بابل حداقل نیاز به ۱۰ پایگاه اورژانس دیگر دارد، گفت که تا با استقرار آمبولانس در نقاط مختلف شهری، خدمت‌رسانی با کیفیت بهتر وسرعت بیشتری انجام گیرد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید علی مظفرپور گفت: سیستم بهداشت و درمان برای اینکه بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد، نیازمند کمک مردم و خیرین می‌باشد.

وی بیان داشت: کار برجسته‌ای که در دانشگاه علوم پزشکی بابل از حدود سه سال گذشته انجام شد، جلب اعتماد و کمک خیرین عزیز بوده است، به‌طوری‌که با پیگیری های صورت گرفته و جلسات مداوم حدود 290 میلیارد تومان توسط نیکوکاران عزیز بابلی برای توسعه خدمات دانشگاه هزینه شد.

وی اذعان داشت: با پیگیری‌هایی که در حیطه خیرین توسط دانشگاه انجام شد، بعد از حدود یک سال مذاکره و پیگیری، با مبلغی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان توسط خیر محترم ۱۰ دستگاه آمبولانس جدید و ۶ موتورلانس خریداری، تجهیز و همچنین ۱۵ دستگاه آمبولانس ناوگان اورژانس بابل که سالها از کارافتاده بود، بازسازی کامل و تجهیز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه اتوبوس آمبولانس دانشگاه نیز بصورت کامل تعمیر و تجهیز شد، افزود: بروزترین تجهیزات پزشکی دنیا در آمبولانس‌های بابل نصب شد و این ناوگان، تبدیل به مجهزترین ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی، در کشور شده است.

دکتر سیدعلی مظفرپور اظهار داشت: شهر بابل حداقل نیاز به 10 پایگاه اورژانس دیگر دارد تا با استقرار آمبولانس در نقاط مختلف شهری، خدمت‌رسانی با کیفیت بهتر وسرعت بیشتری انجام گیرد.

 این مسئول ادامه داد: از نیکوکاران عزیز دعوت می‌کنم تا در راستای تامین و اهدای زمین و ساختمان برای ایجاد پایگاه های شهری، دانشگاه را یاری نمایند.

دکتر مظفرپور ادامه داد: از همه عزیزانی ‌که طی این سالها در انجام کار خیر در حوزه سلامت فعال بودند و همچنین مجامع خیرینی که در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه کمک کردند تا این کارها عملیاتی شود، کمال تشکر را دارم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار