توجه بیشتر به وقف در حوزه های درمان و پژوهش های علمی / برگزاری همایش یاوران وقف در قائمشهر\

توجه بیشتر به وقف در حوزه های درمان و پژوهش های علمی / برگزاری همایش یاوران وقف در قائمشهر

  • کد خبر: 2111104523
  • چاپ
  • انتشار: 04 مهر 1403 - 12:05

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به وقف کردن در حوزه های درمان و پژوهش های علمی تاکید کرد و گفت: این موارد نیز از مصادیق مهم خیرات بوده و همواره مؤمنین باید در انجام این عمل و گذاشتن صدقه جاری پیش قدم باشند.

به گزارش استناد نیوز، آیت الله علی معلمی روز چهارشنبه در همایش یاوران وقف که در امام زاده حمزه قائمشهر برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته وقف این کار حسنه را صدقه ماندگار اعلام کرد و افزود: انسان ها با گذاشتن دانش. فرزند صالح و وقف کردن دفتر اعمال آنان بعد مرگ نیز همچنان باز خواهد ماند.

وی به وقف کردن در حوزه های درمان و پژوهش های علمی تاکید کرد و گفت: این موارد نیز از مصادیق مهم خیرات بوده و همواره مؤمنین باید در انجام این عمل و گذاشتن صدقه جاری پیش قدم باشند.

اوقاف

حجت الاسلام علی سلطانی رئیس اداره تحقیق اداره کل اوقاف مازندران در این مراسم با بیان اینکه همواره باید کمک حال وقف این نیت حسنه و الهی باشیم گفت: برگزاری این همایش و جلسات کمک به گسترش موضوع وقف بوده است و این همایش در جهت تقویت این عمل حسنه است.

وی با اشاره به اینکه وقف از مسائل فقهی بوده است اظهار داشت: از قبل اسلام موضوع وقف بوده است و تمام ادیان این سنت الهی را قبول داشته اند.

حجت الاسلام سلطانی خاطرنشان کرد: نفع مساله وقف به بشریت می رسد و اگر این مساله در بین مردم گسترش یابد چه گره هایی از بشریت حل خواهد کرد.

اوقاف

اوقاف

اوقاف



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار