پوست خربزه گروه های سیاسی مازندران زیر پای وزیر کشور / سهم خواهی سر هیج برای کرسی استانداری\
  • یادداشت مدیرمسئول؛

پوست خربزه گروه های سیاسی مازندران زیر پای وزیر کشور / سهم خواهی سر هیج برای کرسی استانداری

  • کد خبر: 2111104498
  • چاپ
  • انتشار: 18 شهریور 1403 - 10:21

جناح های سیاسی و گروه های حامی دولت در انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران در بحبوحه انتخاب استانداران دست به کار شده و لیست هایی برای تصدی کرسی استانداری مازندران معرفی نمودند.

سامان سوهانیان، مدیرمسئول استنادنیوز - انتخاب بیست و ششمین استاندار مازندران محل مناقشه گروه های سیاسی استان شده است، معرفی لیست های 15 نفره و 8 نفره و... که عمدتا معنایی جز سهم خواهی را از خود متبلور نمی نماید، به مانند پوست خربزه ای است که زیر پای وزیر مازندرانی کشور قرار داده اند.

با نگاهی به سن، سابقه و ویژگی های افراد نامبرده در لیست ها می توان دریافت که پایه و اساس لیست های ارائه شده، نه شایستگی بلکه رفاقت، قرابت و سهم خواهی بوده است، هرچند شاید نامی شایسته هم در آن میان بتوان یافت.

برخی برپایه رفاقت با رئیس جمهور خود را شایسته می دانند و برخی دیگر قرابت با اسکندر مومنی را ملاک شایستگی می پندارند و مدعی تصدی کرسی مقام عالی دولت در یکی از سیاسی ترین و البته پر ظرفیت ترین استان های کشور شده اند.

از آرایی صحبت به میان می آید که در سبد رای رئیس جمهور در مازندران ریخته اند، موضوعی که با ساختار شکننده ستادهای مازندران محقق نشد و از ریز آرای دکتر پزشکیان در دور اول و دوم انتخابات قابل درک است و از این حیث پزشکیان جز به مردم در مازندران به کسی بدهکار نیست.

نه در صحبت ها و خط مشی رئیس جمهور، برای سپردن پست های مدیریتی به افراد جایی برای دوستان و نزدیکان و سهم خواهان در نظر گرفته شده است و نه وزیر کشور که بارها و بارها بر شایسته گزینه تاکید داشته اند، از این رو انتظار می رود در انتخاب استاندار مازندران نیز بر همین اصل تکیه شود و فردی با دانش، مقتدر با سابقه اجرایی بالا و ترجیحا جوان برای این مهم برگزیده و معرفی گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار