استناد نیوز | اخبار ایران و جهان\

گفتگو

استناد نیوز | اخبار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی

رونمایی از استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ با اعلام اینکه مجوز معافیت از پرداخت  پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف صادر شد، گفت :در این راستا سعی می کنیم تا تخفیفات قابل ملاحظه ای برای متصرفین اراضی وقفی قائل شویم .

۶ پروژه بهداشتی و درمانی با سفر دولت در مازندران افتتاح می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شش پروژه بخش بهداشت و درمان با حضور وزیر بهداشت همزمان با سفر دولت در استان افتتاح می شود.

تاثیر مصرف نان کامل در سلامتی انسان

مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که نان کامل خیلی می‌تواند در پیشگیری از این بیماری‌های غیر واگیر موثر باشد.

سامان سوهانیان مدیرمسئول استناد نیوز

در آستانه سفر آیت الله رئیسی به استان مازندران، بجای نمایش گل و بلبل مازندران لازم است زشتی ها و مشکلات استان و مردم را در معرض دید و توجه رئیس جمهور و کابینه دولت سیزدهم قرار داد.

مطالبات سوادکوهی ها از رئیس جمهور؛ از زمین فوتبال زیراب تا پل ناتمام شهر پلسفید

فرماندار سوادکوه با اشاره به سفرِ جمعه وزیر آموزش و پرورش به سوادکوه به عنوان نماینده رئیس‌جمهور گفت: در این سفر می‌توان مطالبات شهرستان از جمله زمین فوتبال، بیمارستان شهدای زیراب، پل ناتمام شهر پل‌سفید، مسائل محور سوادکود و فولاد را مطالبه کرد.

علیرغم حمایت‌های بی‌دریغ از تل آویو؛

تارنمای سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی خواست تا عملیات در رفح را بلافاصله متوقف کند. این درخواست درحالی است که اتحادیه اروپا تاکنون حمایت های زیادی از جنایات رژیم صهیونیستی به عمل آورده است.

میز ارتباط مردمی در مازندران فعال شد
  • ابتکار دولت سیزدهم در سفرهای استانی؛

میز ارتباط مردمی در مازندران فعال شد

همزمان با دومین سفر استانی هیأت دولت به مازندران و در راستای طرح میدانی خدمت شهید سلیمانی؛ میز ارتباطات مردمی از صبح چهارشنبه در ادارات مختلف استان مازندران برپا شد.

گزارش تکان دهنده از سیل ویرانگر برزیل/ فوت ۱۴۹ نفر و ناپدید شدن ۱۲۴ نفر

بارش‌های ادامه‌دار باران در برزیل و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها موجب جاری شدن سیل‌های ویرانگر و کشته شدن ۱۴۹ نفر در این کشور آمریکای لاتین شده است.

رئیس جمهور بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائمشهر را افتتاح می کند

بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی رازی قائمشهر با ارائه خدمات پزشکی و درمانی سایر رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی در واقع هدیه دولت سیزدهم آقای رئیسی به مردم قائمشهر و شهرستان‌های همجوار است که در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان مازندران بطور رسمی افتتاح می شود.

اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال برای طرح‌ های بهداشتی و درمانی مازندران

بیستم اسفند ۱۴۰۰، دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران بود که ره آورد آن ۱۷۶ مصوبه با ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار بود که ۱۲ هزار و ۹۱ میلیارد ریال برای طرح‌های بهداشتی و درمانی اختصاص یافت.

نقش آفرینی بانک ملی ایران در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارزشمند است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات عوامل بانک ملی ايران اذعان کرد: حضور بانک ملی‌ ایران به عنوان حامی در سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام شایسته‌ایست و بسیار مهم و ارزشمند است که یک نظام اقتصادی خود را در امور فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مسئول می‌داند و در رشد و ارتقا آن نقش‌آفرینی می‌کند.

لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر در مجلس به نتیجه نرسید

نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.

استرالیا به بهانه مناقشه در منطقه، تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کرد

استرالیا در راستای سیاست‌های خصمانه مجموعه غرب علیه ایران، تحریم‌هایی را علیه تهران با اتهام «اقدام‌های بی‌ثبات کننده» در منطقه غرب آسیا اعمال کرد.

انعکاس آرزوی جامعه جهانی در حمایت کشورها از عضویت فلسطین

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در رابطه با آخرین قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره فلسطین، اظهار داشت: حمایت کشورها از عضویت فلسطین، نشان از انعکاس آرزوهای جامعه جهانی در این مورد را دارد.

مخالف مصوبه دولت هستیم/ انتظار داریم مصوبه هیات دولت درباره حقوق بازنشستگان تجدید نظر شود

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اعلام اینکه همانند مصوبه شورای عالی کار ما با مصوبه دولت نیز مخالف هستیم ، گفت: انتظار داریم تا در مصوبه شورای عالی کار و مصوبه هیات دولت که حقوق بازنشستگان مطرح است، تجدید نظر شود .

عمران عباسی کالی و مردم

 برگزاری دیدار مردمی منتخب مردم در مجلس دوازدهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از اعلام نتایج انتخابات نشان از اولویت بالای مردم در برنامه های عمران عباسی کالی و نگاه مردم مداری او دارد.

پرمصرف ها همچنان منابع آبی را تهدید می‌کنند

سخنگوی صنعت آب با اشاره به پرشدگی ۶۷ درصدی مخازن سدهای کشور، گفت: هرچند میزان پرشدگی سدهای کشور نسبت به سال گذشته با رشد ۳ درصدی همراه بوده است؛ اما بدمصرفی و پرمصرفی همچنان پایداری منابع آب کشور را تهدید می‌کند.

نساجی و استقلال خوزستان بر دو لبه تیغ/ ۹۰ دقیقه نفسگیر برای رهایی از انتهای جدول

شاگردان ساکت الهامی در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می روند و برای رهایی از انتهای جدول نیاز به سه امتیاز بازی دارند.

حمایت اقتصادی و اجتماعی بهزیستی مازندران از ۲۰۰ دختر فاقد سرپرست موثر

مدیر کل بهزیستی مازندران از حمایت اقتصادی و اجتماعی این نهاد خدمات رسان به ۲۰۰ دختر فاقد سرپرست موثر خبر داد.

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

mehrranggraphic

بانک رفاه 34823

app2

 

کهریزک 23e43