به گزارش استناد نیوز ، در این میز ارتباطات، نمایندگان تام الاختیار دستگاهها و وزارتخانههای مختلف حضور دارند و مطالبات و درخواستهای مردم را پیگیری میکنند.
حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از مردم خواست تا درخواستهای خود را از طریق سامانه ۱۱۱ و مجموعه ستادهای ارتباطی ثبت و ضبط کنند، افزود: در این راستا، آدرس میزهای ارتباطات عمومی برای پاسخگویی به مردم اطلاع رسانی شده است.
وی گفت: تمام تلاش این است که درخواست مکتوب را به حداقل برسانیم و مسیر اعتمادسازی را با ارسال کد پیامکی ایجاد کنیم.