گفتمان عمران از حرف تا عمل / عمران عباسی مردی از جنس مردم برای مردم\

گفتمان عمران از حرف تا عمل / عمران عباسی مردی از جنس مردم برای مردم

  • کد خبر: 2111104019
  • چاپ
  • انتشار: 06 اسفند 1402 - 14:45

عمران عباسی کالی با شعار گفتمان پا به عرصه اتتخابات گذاشت تا با پیگیری های مستمر، گفتمان را به عمل تبدیل کند.

به گزارش استناد نیوز، مشکلات معیشتی مردم و وضعیت سخت اقتصادی سبب شده تا ورود افراد به عرصه سخت مدیریتی در سطح کلان با چالش های بسیاری همراه شود. نمایندگان مجلس در سال های اخیر با برنامه های مختلف تلاش کردند تا گره های کور اقتصادی را باز کنند اما پیگیری و مدیریت اعضای خانه ملت کافی نبوده و قطعا حضور افراد توانمند که از تجربه مدیریتی بالایی برخوردار هستند می تواند در این عرصه راهگشا باشد. 

عمران عباسی کالی، علی رغم آشنایی با مشکلات اقتصادی و چالش هایی که در زمینه های مختلف اجتماعی، ورزشی و غیره وجود دارد وارد عرصه میدان شد. فردی که از جنس مردم است و با مشکلات مردم آشنا است. نامزدی که با درد و رنج مردم آشنا و مسیر درد مردم را درک می کند  پا به میدان گذاشت تا از حق مردم در خانه ملت دفاع کند.

او معلمی است که با خدمت ارزنده در اداره کل آموزش و پرورش و به مدت 7 سال به عنوان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان قائمشهر فعالیت کرد. فردی که مقطع تحصیلی او دکتری جامعه شناسی است و نسبت به نیازهای جامعه؛ شناسایی کافی دارد. 

معلمی که با مشکلات معیشتی و اقتصادی اقشار مختلف جامعه آشنا و در صدد رفع آن برنامه های مداوم و بلند مدتی دارد که با اجرای آنها و پیگیری های مستمر می تواند راه های گشایش اقتصادی که امروزه از مهم ترین بحث های جامعه است را رفع کند. 

عباسی مستقل و فراجناحی وارد عرصه انتخابات شده است. هدف اصلی او بر حسب فرمایشات مقام معظم رهبری، در جهت تحول وارد انتخابات شد. او برای تحول قدم به میدان خانه ملت گذاشت. با شعار گفتمان عمران در صدد رفع مشکلات است، او بعد از گفتمان با پیگیری های مستمر به دنبال عمل به گفتمان است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار