علی بابایی کارنامی برازنده ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

علی بابایی کارنامی برازنده ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس

  • کد خبر: 2111104213
  • چاپ
  • انتشار: 22 ارديبهشت 1403 - 14:29

 ریاست بر کمیسیون های تخصصی مجلس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که لازم است نمایندگان مازندران برای آن برنامه داشته باشند، علی بابایی کارنامی از جمله نمایندگان مجلس دوازدهم است که توانایی تصدی کرسی ریاست کمیسیون اجتماعی را دارد.

به گزارش استناد نیوز، مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه فعالیت خود را به برای یک دوره چهار ساله آغاز خواهد کرد و از هم اکنون منتخبین مردم مشغول بررسی کمیسیون های مختلف جهت عضویت در آن هستند.

علی بابایی کارنامی نماینده فعلی مجلس و منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس دوازدهم از جمله نمایندگانی است که دغدغه ای برای انتخاب کمیسیون تخصصی خود ندارد و همه یک کرسی کمیسیون اجتماعی را برای او کنار گذاشته اند.

ریاست فراکسیون کارگری مجلس، نایب رئیسی و سخنگویی کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، عضویت در کمیسیون تلفیق مجلس در کنار قدرت چانه زنی بالا و ارتباطات گسترده، علی بابایی کارنامی را در دوره دوم نمایندگی به مدعی اصلی تکیه بر کرسی ریاست این کمیسیون مهم تبدیل نموده است، جایگاهی که می تواند نقشی کلیدی در بسیاری از حوزه ها و تحولات گسترده در سطوح ملی، استانی و حوزه انتخابیه ایفا نماید.

غیبت ولی اسماعیلی، مهدی عیسی زاده، حسین حاتمی، علی اکبر بسطامی و حسین گودرزی در مجلس دوازدهم، عرصه را برای ریاست نماینده ساری و میاندورود در کمیسیون اجتماعی هموار کرده است، کما اینکه با حضور همه مدعیان نیز شایستگی این عنوان در مجلس دوازدهم برای بابایی کارنامی وجود داشت.

 کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان کمیسیونی که بیشترین ارتباط را با مردم بخصوص جامعه بزرگ کارگری و بازنشستگان و اقشار ضعیف جامعه دارد، نیازمند به حضور افرادی است که درد و رنج کارگری را چشیده و با اقشار مختلف مردم ارتباط داشته باشند، موضوع مهمی که علی بابایی کارنامی در کارنامه و ویژگی های شخصیتی خود دارد.

تصدی کرسی های مهم مجلس دوازدهم از اهمیت ویژه ای برای توسعه استان مازندران برخوردار است و می طلبد تا هر 12 نماینده استان دست در دست هم و از تمام توان خود برای اقناع سایر نمایندگان در حمایت از یکدیگر استفاده نمایند و در ادامه پس از سالها شاهد حضور مدیران توانمند مازندرانی در کرسی های مهم وزارتخانه و نهاد ریاست جمهوری در دولت آینده باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار