پایان رکود 10 ساله ساخت سالن ورزشی ارطه\

پایان رکود 10 ساله ساخت سالن ورزشی ارطه

  • کد خبر: 2111103889
  • چاپ
  • انتشار: 26 دی 1402 - 14:46

سالن ورزشی چند منظوره شهر ارطه در سال 1392 عملیات اجرایی آن آغاز شد و بعدها به دلایلی همچون کمبود اعتبار ساخت آن با کندی مواجه شد.اما با عزم  و همت مسوولان و تزریق اعتبار مورد نیاز این طرح به مراحل پایانی رسیده است و در لیست طرح های قابل بهره برداری دهه فجر امسال قرار دارد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه سالن ورزشی چندمنظوره ارطه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.

فرشاد آذری مساحت این سالن را ۸۳۲ متر مربع و عملیات اجرایی این طرح را سال ۹۲ اعلام کرد .

وی با اعلام اینکه پروژه نیمه کاره چمن مصنوعی شهرودکلا هم با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۷ آغاز شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر اعتبار کل این پروژه را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که تاکنون برای این پروژه ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .

آذری دیگر طرح نیمه کاره این شهرستان را سالن ورزشی کلاگر محله اعلام کرد .

وی با اعلام اینکه این طرح با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است گفت که عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۱ شروع شد .

آدری متراژ این سالن را ۸۳۲ متر اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر اعتبار مصوب استانی برای این طرح را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت تاکنون برای این طرح یک میلیارد تومان تخصیص یافت.

آذری در خصوص بهسازی و تجهیزات باشگاه های این شهرستان ،گفت : امسال برای تجهیز باشگاه ها ۹۰ میلیون تومان مصوب شده است.

تعداد باشگاه های خصوصی و دولتی این شهرستان ۳۰۰ باشگاه است .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر در پایان در خصوص نوسازی پروژه های ورزشی این شهرستان گفت که برای ۱۰ روستا بیش از چهار میلیارد تومان بودجه مصوب شده است تا نسبت به نوسازی این طرح ها اقدام شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار