چهار طرح شهرداری قائمشهر با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید\

چهار طرح شهرداری قائمشهر با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111101753
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1400 - 09:33

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران، فرماندار قائمشهر، اعضای شورای اسلامی و شهرداری قائمشهر و مسئولین شهرستانی چهار طرح شهرداری در شهر قائمشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز، شهردار قائمشهر در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی با بیان اینکه کتابخانه کوچکسرا در فضایی به مساحت 850 متر مربع و اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، گفت: در این طرح فضای تجاری، فرهنگی و فضای بازی کودکان پیش بینی شده است.
کاظم علیپور، بیان کرد: همچنین طی تفاهم نامه شهرداری قائمشهر با کتابخانه عمومی مازندران مقرر گردید تا آنان به منظور تجهیز این کتابخانه به شهرداری مساعدت مالی داشته باشند.

افتتاحیه
وی با بیان اینکه در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهرداری اقدام به طراحی و ساخت پارک مادر نموده است، افزود: این طرح در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
شهردار قائمشهر، بیان کرد: همچنین به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر دوربرگردان شهری با حجم عملیات یکهزار متر مربع و 45 میلیارد ریال و ساختمان شهرداری منطقه 2 هم در فضایی به مساحت یکهزار و ۳۵۰ متر مربع با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است.

علیپور از افتتاح جاده سلامت در اسفندماه امسال خبر داد.

شهرداری قائمشهر علیپوروی با بیان اینکه مبلمان کمربندی شمالی در خور و شان مردم قائمشهر نیست، افزود: به همین منظور و در بودجه سال آینده برای این طرح 40 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است تا عملیات اجرایی فاز اول این کمربندی که شامل فضای سبز، نورپردازی، آسفالت و غیره می شود؛ آغاز شود.
شهردار قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه دفع و هدایت آبهای سطحی دغدغه همه شهروندان است، گفت: به همین منظور و در بودجه سال آینده مبلغ 20 میلیارد تومان برای اجرای این طرح پیش بینی شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر احسان اسماعیلی نجار در این مراسم، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر چهار طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان و از محل اعتبارات داخلی در سطح این شهر افتتاح شده است.
معاون عمرانی استاندار مازندران در این مراسم با بیان اینکه یکی از شاخص های رشد و بالندگی پیشرفت در هر کشور ارائه خدمات در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی است، افزود: همه باید در جهت رشد، آرامش و آسایش ملت تلاش کنیم و شهرداران هم باید در جهت مدیریت بحران شهر، افزایش ایمنی و رفاهی شهر، حل مشکل ترافیکی و حمل و نقل درون شهری، ایجاد بسترهای درون شهری ، زمینه های مناسب برای رشد ورزش و پیشرفت جوانان ، رشد آموزش و تفریح فرزندان ، تفریح سالمندان و سایر افراد جامعه همت کنند.
رضا علیخانی با بیان اینکه افتتاحیه کتابخانه نشان دهنده رشد فرهنگی و علمی هر شهری است، گفت: با توجه به اینکه سرانه مطالعه در کشور پایین است بنابراین افتتاح این افتتاحیه ها می تواند بارقه امید را به جامعه باز گرداند و مقدمه ای برای پیشرفت علم و دانش باشد.
فرماندار شهرستان قائمشهر یحیی یوسف پور در این مراسم گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 118 طرح با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح شد و یا به بهره برداری می رسد.

شهرداری قائمشهر دهه فجردهه فجر قائمشهر

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار