110 میلیارد تومان پروژه عمران شهری در قائمشهر افتتاح می شود / تقاطع غیرهمسطح مسجد الرسول به بهره برداری رسید\

110 میلیارد تومان پروژه عمران شهری در قائمشهر افتتاح می شود / تقاطع غیرهمسطح مسجد الرسول به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111100920
  • چاپ
  • انتشار: 15 بهمن 1399 - 23:05

همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در شب چهارشنبه تقاطع غیر همسطح مسجد الرسول در قائمشهر به بهره برداری رسید.

 به گزارش استناد نیوز، شهردار قائمشهر با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: در این طرح یکهزار و 200 متر کانال انتقال آب یکهزار و 400 نصب شده است.

عباس صالح زاده طول کل زیرگذر غیرهمسطح را 137 متر، طول باکس را 31 متر، عرض رمپ ها را 6.70 متر ارتفاع نهایی رمپ 6.60 اعلام کرد و گفت: عرض باکس 8 متر، ارتفاع داخلی 4.5 متر و حجم خاکبرداری هفت هزار متر مربع بوده است.

وی با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 110 میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح این شهر افتتاح می شود، گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بازگشایی حریم رودخانه سیاه رود در فضایی به مساحت 70 هزار متر مربع و هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان در قالب تسهیلات تعریض به بهره برداری می رسد.

شهردار قائمشهر بیان کرد: در طی سال جاری 20 میلیارد تومان آسفالت معابر شهری انجام شده که در ایام الله دهه مبارک فجر زیرسازی و آسفالت معابر هم  به بهره برداری می رسد.

 صالح زاده با اشاره به اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر کانال انتقال آب سطحی در تقاطع غیرهمسطح به طول 700 متر به بهره برداری می رسد، بیان کرد: این طرح در  زمان کمتر از سه ماه اجرا شد که می تواند مشکل آب گرفتگی منطقه را رفع نماید.

شهردار قائمشهر

وی از احداث کانال هدایت آبهای سطحی به طول 6 هزار و 400 متر طول در این شهرستان خبر داد.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه دوربین پایش تصویری در 31 نقطه درون شهری با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون تومان نصب شده که در این ایام به بهره برداری می رسد، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر جایگاه سگهای ولگرد، غسالخانه و تیرهای دکوراتیو هم به بهره برداری می رسد.

صالح زاده دیگر طرح هایی که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد را سایت لندفیل بهداشتی در سطح 4 هکتار و مجموعه گردشگری تلار با بیش از 40 مجموعه رفاهی، خدماتی، تفریحی و توریستی اعلام کرد.

شهردار قائمشهر ذر پایان از اعضای شورای تامین، دادستان، رئیس دادگستری، اداره مالیات و دارایی، نمایندگان و مجموعه شهرداری که در پروژه های عمرانی این مجموعه را حمایت کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

شهردار قائمشهر

شهردار قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار