شهرداری قائمشهر الگویی برای اجرای برنامه های فرهنگی / اختتامیه باشکوه جشنواره عکس رزمندگان دفاع مقدس\

شهرداری قائمشهر الگویی برای اجرای برنامه های فرهنگی / اختتامیه باشکوه جشنواره عکس رزمندگان دفاع مقدس

  • کد خبر: 2111100433
  • چاپ
  • انتشار: 06 مهر 1399 - 21:45

اجرای به نحو احسن برنامه های فرهنگی توسط شهرداری قائمشهر در هفته دفاع مقدس را می توان به عنوان الگویی برای انجام وظایف حتی در شرایط کرونایی معرفی کرد

به گزارش استناد نیوز، ترویج فرهنگ و آشنایی با مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس میان جامعه و در بین نسل جوان یکی از ضرورت های امروز جامعه است که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا نگرانی هایی در خصوص توانایی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای دستیابی به اهداف مهم آن در این ایام وجود داشت.

شهرداری قائمشهر در این شرایط سخت با برگزاری باشکوه برنامه های فرهنگی متناسب و برپایی نمایشگاه عکس رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نمایش بیش از 3 هزار و 500 تصویر به مدت یک هفته، جلودار تمام ادارات در این عرصه شد، شب گذشته نیز با حضور پرشور مردم و مسئولین با اجرای برنامه های متنوع و جذاب مراسم اختتامیه آن انجام شد، نکته قابل توجه برگزاری برنامه های فرهنگی شهرداری قائمشهر اجرای کامل پروتکل های بهداشتی بود که می تواند به عنوان الگویی برای اجرای چنین برنامه هایی در شرایط کرونایی معرفی شود.

شهرداری قائمشهرزیباسازی میادین و خیابان های شهر با تمثیل ها و المان هایی از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، فضایی معنوی در قائمشهر بوجود آورد که یادآور رشادت های رزمندگان اسلام در 40 سال قبل بود.

این اقدامات ارزنده فرهنگی و موارد مشابه دیگر در مناسبت های مختلف توسط شهرداری قائمشهر با مدیریت عباس صالح زاده درحالی اتفاق می افتد که در سال های گذشته شاهد نوعی انفعال مجموعه مدیریت شهری در مسائل فرهنگی و بی توجهی به این موضوع مهم بودیم، به طوری که عملا هیچ اقدام درخور توجهی در حوزه فرهنگی در سطح شهر مشاهده نمی شد.

شهرداری قائمشهر را می توان به عنوان الگویی معرفی کرد تا نشان داد حتی در روزهایی که کرونا مشکلات فراوانی را بوجود آورده، امکان اجرای امور به نحو احسن با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وجود دارد و دیگر نباید کرونا را به عنوان بهانه ای برای کم کاری ها پذیرفت. هفته دفاع مقدس شهرداری قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار