افتتاح نمایشگاه تصاویر رزمندگان اسلام در محوطه شهرداری قائمشهر\
  • به مناسب هفته دفاع مقدس؛

افتتاح نمایشگاه تصاویر رزمندگان اسلام در محوطه شهرداری قائمشهر

  • کد خبر: 2111100415
  • چاپ
  • انتشار: 31 شهریور 1399 - 16:28

به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و به پاس گرامیداشت رشادت های رزمندگان، نمایشگاه عکس با عنوان "رزمندگان اسلام " در محوطه شهرداری قائمشهر برپا شد.

به گزارش استناد نیوز، شهردار قائمشهر روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه تصاویر رزمندگان اسلام با همت مجموعه مدیریت شهری و با همکاری سپاه شهرستان قائمشهر، بنیاد شهید، شورای شهردار و فرمانداری شهرستان برپا شده است.

عباس صالح زاده با اعلام اینکه در این نمایشگاه تصاویری 3 هزار و 500 رزمنده دفاع مقدس جمع آوری شد، گفت: در این نمایشگاه درصدد هستیم پیرو فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و به پاس قدردانی از رشادتهای رزمندگان اسلام، فرهنگ ایثار و شهادت را به اطلاع مردم برسانیم.

وی از هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک پیروزی بزرگ در برابر قدرت های جهانی یاد کرد و افزود: این پیروزی تنها با فداکاری های رزمندگان جبهه های جنگ، رشادتهای رزمندگان، مجاهدت ها و ایثارگری های آنان محقق شد و ما در این نمایشگاه به نمایش در آوردن گوشه ای از این بزرگی ها سعی داریم این ویژگی ها به نسل جوان هم انتقال یابد.

شهردار قائمشهر در پایان از رزمندگان و قائمشهری ها خواست تا از این نمایشگاه و فضای متفاوتی که در آن بوجود آمده است بازدید به عمل آورند.

عباس صالح زاده نمایشگاه رزمندگان اسلامافتتاح کارگاه تولید ماسک با بیش از 30 هزار عدد

فرمانده سپاه قائمشهر با اعلام اینکه با همکاری مجموعه فرهنگی شهرداری و سپاه هر محله یک سنگر در سطح این شهرستان برپا می شود، گفت: بنا است تا در 40 محله بحث خاطره گویی و موضوعاتی که متناسب با ایام دفاع مقدس باشد، در سطح این شهرستان برگزار شود.

سرهنگ حسین علیزاده با اعلام اینکه تا پایان سال 40 برنامه هر محله یک سنگر را برپا خواهیم کرد، افزود: تا پایان هفته دفاع مقدس هم 6 برنامه برپا و مابقی تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس کارگاه تولید ماسک با بیش از 30 هزار عدد در یک روز افتتاح می شود، گفت: در راستای پدافند غیرعامل و در بحث زیرساختهای سپاه شهرستان افتتاح ژنراتور برق و همچنین کلنگ زنی آب شرب در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان را خواهیم داشت.

هشت سال دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است

فرماندار شهرستان قائمشهر با تاکید براینکه همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس رهبر انقلاب بر هویت ملی تاکید داشته اند، گفت: هویت ملی یعنی در موضوعی احساس مشترک ایجاد و نسبت به آن هم حساس باشیم.

یحیی یوسف پور با بیان اینکه همه جریان ها باید نسبت به هشت سال دفاع مقدس که یک هویت ملی است احساس مشترکی داشته باشند، افزود: همه باید قدردان رشادت ها و جان فشانی های افراد در هشت سال دفاع مقدس باشیم و در راستای رسیدن به هویت ملی تلاش کنیم.

نمایشگاه تصاویر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از امروز تا پایان هفته دفاع مقدس در محوطه شهرداری برای بازدید عموم دایر است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار